domingo, 20 de noviembre de 2011

הרוח הטמאה של תשוקה אצל גברים ונשים פרק III נוח בעירום

הרוח הטמאה של תשוקה אצל גברים ונשיםפרק IIIנוח בעירום
     
כאשר שיכור הורים, ילדים ומשפחות, לקבל עירום לא אכפת לי שיראו ידי אחרים, שאולי לא אלכוהול ingested. רוח הקישור אלכוהוליזם היטב עם רוח של תשוקה, באה לידי ביטוי ברמות שונות. האיש בהם רוח של אלכוהוליזם, אומר רוחות אחרות שמרה מודחקים. לדוגמה, את רוחו של הומוסקסואליות, לסביות רוח, רוח רוח, עירום גילוי עריות, רוח ניאוף, ניאוף רוח, רוח של אקסהיביציוניזם, רוח אונס, וכו '.
     
"... ושתינו יין והיה שיכור, והוא התגלה בתוך האוהל שלו. וירא חם אבי כנען את ערות אביו ויגד לשני שלו בלי. וגם שם ויפת לקח בגד, והניח אותה על שתי הכתפיים שלהם והלך אחורה כיסו את ערות אביו, לאחר פניהם, והם לא ראה את ערוות אביהם. נח התעורר מן היין שלו, וידע מה הוא עשה בנו הקטן. ויאמר ארור כנען ... "(בראשית 9:21-25)
  
באותו זמן את ערות אביו היה קדוש, לא היה כבוד וצייתנות, אמר יהוה: כנען להיות גם כיף לראות את נוח העירום וכיסה אותם.
            
כעת אתה עשוי לתהות כמה פעמים הבן או הבת שלך או ראה אותה עירומה עירומים? כמה פעמים ראיתם את העירום של הבן או הבת שלך בתור נער? כמה פעמים ראית את ההורים שלהם עירום? גם בבית חולים או בבית אחד, כאשר כל חולה עירום, הוא עירום. עירום לפני אלוהים אינו חטא, אלא אדם אחר בכל מצב לא כדי לרצות את האל, אלא אם הם נשואים, היא הדרך היחידה. כמה פעמים ראית אחים או אחיות עירום שלהם? לא חשוב, כי הם בני אותו המין, לא כמו אל ה 'אלוהינו מקנא כל כך, כי מעת משה אסרה עומד על המזבח לא להראות את מערומיה של איברי המין.
 
"אל תלך על ידי צעדים אל המזבח שלי, זה לא העירום שלך תיחשף איתו." (שמות 20:26).בגירסאות אחרות אומר לא להראות איברי המין שלך. כרגע יש עומד עם נשים בכל מקום, הוא היחיד המשמש הבגדים שלנו, כך שנשים חייב להיות זהיר מאוד באתרי טיפוס במדרגות. במדינות המזרח, גם הגברים לובשים חליפות או בגדים ישנים.
           
בשביל להתפלל פורמלי או באופן עמוק לאל אנחנו חייבים להיות לבוש, אפילו בחדר שלנו, אנחנו יכולים לעשות את התפילות בזמן הרחצה או משקר, או ראה או בשירותים. אבל זה עשוי להיות עירום להיות לבוש או מכוסה.
         
אנחנו יכולים להתפלל לפני, במהלך ואחרי קיום יחסי מין כדי למנוע האויב מפריע לנו להיות קשר קדוש, כדי לרצות את האל. זהו נשק רב עוצמה נגד האויב: אהבה קדושה יחסי מין, אפילו יותר כאשר הוא תוקף את קורבן של כישוף, שטניזם, קנאה, צביעות, קללות, וכל עבודה רעה את החושך.
         
יש נישואים שעוברים תחת מתקפה של השטן, מהיר להתפלל להימנע במשך תקופות ארוכות של קיום יחסי מין וזה טעות, כי הנשק היעיל ביותר במקרים אלה הוא מאוד אוהב סקס לידי ביטוי מלא טוהר ואהבה.
         
לא להתבלבל עם מה שנאמר להתפלל בהסכם שעשוי להמנע יחד. זה חייב להיות סוג אחר של ההקשר בהסכמה הדדית, או שמא שני מסכים, אם אינך מסכים לא צריך להיות נתון. מערכת היחסים המינית אהבה וקדושה לא לעכב את הצום, וגם לא תפילה, ולא את ברכתו של אלוהים, בדיוק בגלל שאלוהים רוצה אדם לאהוב את אשתו, כי אשתו מרגיש מאושר נאהב ובטוח. על ידי מתן אהבה של בעל או אישה, אנו נותנים לאלוהים. על ידי לקיחת ממנו את אהבת בעל או אישה אנחנו לוקחים ממנו אלוהים.מקדשת את אשתו של הבעל. אלוהים מקבל תודה שאנחנו נותנים להם בעל טוב או אשה טובה שמחה עם ילדיהם.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Dios te bendiga desde el momento que te atreves a hacer tu comentario, que la paz de Jesús entre a tu vida y te llene de gozo, fe y esperanza por lo que elegiste decir. Bendiciones por cada una de tus buenas intenciones para hacer crecer este Ministerio laico del poderoso Jesús.Ten fe y recibirás tus milagros estamos en oración permanente por cada persona que accesa al blog
Te recomendamos suscribirte a nuestros videos en you tube: Pastor danilo guido chevez. Skipe: danilo.guido.chevez tel 505 89833717