domingo, 20 de noviembre de 2011

הרוח הטמאה של תשוקה אצל גברים ונשים פרק יב הניאוף של דוד המלך

הרוח הטמאה של תשוקה אצל גברים ונשיםפרק יבהניאוף של דוד המלךעירום הוא חלק הסטייה המינית. מזין את העיניים וללכת ישר אל הלב של האדם, שממנו נובעים מזימותיהם של מחשבות רעות ועל תשוקה. "במשך מבפנים, הלב של גברים, המשך מחשבות רעות, ניאוף, לניאופים שנאף, רציחות, גניבות, חמדנות, רוע, מרמה, זימה, קנאה, לשון הרע, גאווה, שטות. "(מרקוס 7:21-22)
             
דוד המלך היה עובד האהוב של אלוהים, על פי הלב שלו, נתן לו כוח ועושר, בידיעה השטן משמש בת שבע, אשתו של Uriah החתי, אחד החיילים האמיצים של דוד, לפתות אותו באמצעות הרוח של עירום: "זה קרה יום אחד, בערב, כי ויקם דוד ממיטתו והלך על הגג של בית המלוכה, וראה מהגג אישה היה הרחצה, אשר היה יפה מאוד." ( 2 שמואל 11:02)
             
בת שבע להתרחץ ללא נקיטת אמצעי ראוי, סיפוק רוח של עירום שלך, שאוהבת להיראות. דוד למרות שיש שאלה ולדעת שזו אשתו של אחד האמיצים שלהם לא היה אכפת. רוח רעה של בת שבע נכנסה עיניו של המלך, חודר אל הלב, רוח נולד של ניאוף. דוד כבר היה כמה נשים, בין אלמנה אותה אביגיל של נבל.
            
אישה נשואה כבר התרבו רוחם זימה ואלה מעורבים מועבר לבני אדם. לכן יש צורך כי עבדי אלוהים, למרות שהם משיח, באופן קבוע להתאמן וידוי של חטא השחרור רוחות רעות. אתה יכול להיות בקדושה אלא דרך דלתות פתוחות, לפעמים בלי להבין את זה, האויב מגיע בעדינות. זה הכרחי עבור ענווה, זו עדינות, קשה משרת משיח אלוהים, קבלת ברירת המחדל שלו הוא רוח רעה, אשר בהינתן קלט אותו. הסיבה לכך היא הצעדים המוטעים של נוצרים רבים, בעולם הרוח, שם את הברכה הכוללת מכיוון שהוא לא מקבל האטה או מזוהמים, הצגת אירועים לעתים קרובות לא מבינים. חטאים נסתרים, ללא וידוי לשלול מאיתנו את אלוהים שמימי מתן שפע רוצה לתת.משרתו של אלוהים עם מעורבות ממאיר, ניכרת בתחומים מסוימים של החיים שלך, כלכלית, משפחתית, רוחנית, וכו '., יש סיבה. "... ללא סיבה לקלל לא יבוא." (משלי 26:2)
          
דוד הביא קללה, עבור עצמו ועבור משפחתו, מבט פשוט על אישה עירומה, היה כניסתם של מחשבה רעה, לא היה אכפת מעמדו כמלך או עבדיו לממש את כוונותיהם, כי הוא נשלח לשאול על ידי בת שבע לא היה אכפת, אמיצה שלו מוכן לתת את חייו למענו. לא היה אכפת לו להוביל את הזמן הזה כדי לחטוא נגד אביו אהב את ה 'צבאות. "וישלח דוד מלאכים ולקח אותה, בא אליו, והוא ישן איתה. ואז היא היתה מטוהרים מן הטומאה שלה, היא חזרה הביתה. "(2 שמואל 11:04)
           
דוד, לא חושב כי חטאו היה לבוא אל האור. כאשר נודע לו על הריונה של בת שבע, הוא פחד השערורייה. Uriah היה בתחומי קרב לא נגעה אשתו. העונש על ניאוף הוא שילם עם מוות בסקילה. הריון צייר ושוב תועבה של המלך. הלב של דייויד היה חשוך, לא היה פחד אלוהים הגה רשע, לייחס אבי הילד Uriah זימן אותו ושלח אותו הביתה, שולחים מתנה אמיתית, אבל Uriah סירבו ללכת הביתה, לאחר מכן, הזמין דוד לו לאכול ולשתות להשתכר, שזה הולך לביתו לישון עם בת שבע, אבל Uriah לוחם נאמנות, בהתחשב החיילים שלהם בתחום, לא להרות במוחך, ליהנות אפילו הגג של ביתו, על ידי הפיכת אותו לספר אדונו. לורד לבד התבונן.
 
דוד הרחיק לכת, האצולה שלו היה מסונוור עבירה שלו, ושלח את משרתו להרוג כדי להישאר עם אשתו. "והוא כתב במכתב לאמר הגדר Uriah בחזית, בעיצומו של הקרב, לפרוש ממנה, כדי לשוב וליפול ולמות." (2 שמואל 11:15)
           
ראיות כי רוח של תשוקה לא עובד לבד, במקרה זה, מותו של ניאוף ומרושע teamed להביא, מיידית וקבועה על חייו של דוד ממלכתו כי זה היה בלתי נעים ה 'על ידי הפיכת אותו יודע באמצעות נביאו. "ה 'שלח נתן דוד, מגיע לו, הוא אמר, היו שני אנשים בעיר אחת, אחד עשיר ואחד עני. האיש העשיר היה עולה על עדרי צאן רבים: אבל את האיש המסכן היה אבל אחד קטן כבשה, שקנה ​​ומוזנים, ואת גדלו אתו ובניו ביחד, אוכלים חטיף שלהם שותה מספל ושכב בחיק שלו, היה כמו בת. ויהי הנוסע אל האיש עשיר, והוא חסך לקחת את צאנו העדר שלהם, להתלבש האיש עוברים ושבים שהגיעו לו, אך לקח כבש לעניים והכין לו את אשר לבוא אליו. אז כעסו של דוד הדליקו מאוד נגד האיש, אמר חיים נתן יהוה, אשר עשה כי הוא ראוי למוות. וזה יהיה לשחזר כבש פי ארבעה, כי הוא עשה דבר כזה ולא היה לו שום רחמים. נתן אמר דוד, האתה איש. כה אמר נשא את יהוה אלוהי ישראל, אני משח אותך למלך על ישראל, ואני לך מהיד של שאול, ונתתי לך לבית אדונך, ונשים אדניכם לחיק עמך, ונתן לך את הבית ישראל ויהודה, ואם זה לא מספיק, הייתי הוסיף עוד. אז למה עשית אתה בז דבר יהוה, לעשות הרע בעיניו? Uriah החתי בחרב, ואת עשית לקחת את אשתו רעיה, עשית הרוג אותו בחרב בני עמון. ועתה לעולם לא לעזוב את הבית שלך את החרב, כפי שאני סולד ממנו, ואת עשית לקחת את אשתו של Uriah החתי להיות אישה כמוך. כה אמר יהוה: הנני מקים אליך רעה נגד מהבית בעיניך, ואני ייקח נשים כמוך לפני עיניך, ולתת להם אל לרעך, והוא ישכב עם נשים כמוך לעיני השמש. בשביל זה אתה עשיתי את המעשה בסתר:. אבל אני אעשה את הדבר הזה לפני כל ישראל בשמש מלאה "(2 סמואל 12:1-12)כל חטא יש השלכות ומעל לכל זה על ידי מזהמים את עצמך מבחינה רוחנית. כאשר אנו נכנעים לאלוהים, הגוף שלנו הופך את בית המקדש משכנו של רוח הקודש, כאשר אנו מאפשרים ישו אל ליבנו, המאפיין הוא נתן לנו רצון חופשי להשתמש בו, לטוב ולרע, הופכים את הנכס אלוהים, אנו פונים אל אותו הגוף שלנו והנפש לחזור הבורא יתברך הפך מנהלי בשר גרידא אנו מכסים, והוא חייב לטפל כאבא טוב, לא מלוכלך, ולא שום מגיפה הורג אותם מבחינה רוחנית, לא פיזית . אנחנו האחריות להשתמש בו בצורה נכונה בעיני אלוהים. הגוף שלנו הוא זר לא יכול לגעת ומה לא שלנו למטרות כהה. "אם כל אדם לטמא את המקדש של אלוהים, אלוהים יהרוס אותו, המקדש של אלוהים, אשר מקדש ואתם, הוא קדוש." (1 Corinthians 03:17)כל חטא תאוות הבשרים שבוצעו בחשאי, יהיה ככל הנראה ביטוי רוחני בעיני אחרים, בצורה זו אותה מוטלת על נשותיהם או בעליהן, בנות או בנים.
           
האדם מודע עליון, להאשים לרעך של בוגדת, בתו או בנו, או ידיד קרוב של המשפחה, אבל הוא רק תוצאה של חטא עצמו מגיע אל האור, זה יהיה להבחין הרוחני. "אבל האיש טבעי receiveth לא הדברים של רוח אלוהים: כי הוא משוגע, הוא לא יכול להבין אותם כי הם להבחין מבחינה רוחנית." (1 Corinthians 02:14)
            
עם זאת, נוצרים רבים מעדיפים להסתיר את התועבות שלהם, ולתת להם בשקט אל ה '. התשובה האמיתית מהחטא, לעבור השפלה הרוח לאחרים. וידוי חושף השטן איבד את הזכות החוקית הניתנת כאשר הוא מוסתר או ניאוף חשאי, ניאוף, תשוקה וכל חטא. בכל אופן: "כי שום דבר אינו נסתר שלא יתגלה, ולא נסתר, כי לא יהיה ידוע לבוא בחו"ל." (לוקס 08:17)יש צורך לקחת את חייו של החוטא, כל מה שקשור חטא, חפצים, מתנות, תמונות, קטעי וידאו, ידידות, אישיים או משפחה, אותו אדם אם אתה גר בבית או לעזוב את האזור בגלל הפיתוי תימשך, רוע לנצח. אחרת, אם אדם מוכר, מה יותר גרוע, או חפצים שמזכירים תועבה יהיה מוקצה מחמת מיאוס, קופא על שמריו והשיג החיים הרוחניים בחזרה לאלוהים. "ולא תביא תועבה אל ביתך, שמא אתה מקולל, של לשנוא את כל מתעב, כי היא מוקצה מחמת מיאוס." (דברים 07:26)תשובה זה לא מספיק, צריך להיות חשוף כל אפשרות של תמונות, חזון זיכרון תאווה של תועבה. "מי שמסתיר את חטאיו לא לשגשג, אבל מי מתוודה ומתנערת מהם מגלה רחמים." (משלי 28:13)
          
נוצרים רבים לא ערך את החשיבות ואת הצורך של וידוי לאדם אחר, בן זוגו, בן, בת, אמא, אבא, אח ואחות, קרוב משפחה או שכן. אבל זה הדרך היחידה כי הכדור נמצא בתוך הגוף. אלוהים סלח לנו, אבל רוצה לנקות את לכלוך. כשמישהו מקבל ירה אלוהים רוצה לחיות, לחיות, אך הקליע יכול להישאר בגוף. אז חטא נסלח, אבל זה דחוף החוצה, לא צריך משהו בזוי ברוח אלוהים. אנחנו יכולים להרוג נחש או עקרב עקרב או כי הוא מעל המיטה שלנו, אבל אנחנו לא יעצור שם, אנחנו צריכים להצביע שקית האשפה וזה בתורו, מתוך הבית שלנו. אנחנו לא תהיה חיה מתועב, למרות המתים על המיטה שלנו, או להשאיר אותו לפח מכיוון שהוא דועך ו מסריח. אותו הוא החטא, רוח הקודש לא יכולה לסבול את הריח, או צורה, זה חיוני החוצה. אם אנשים רוחניים, תוכלו להבין ולסלוח, הם יבלו את המדבר שלהם, אבל השטן יתגלו. בן זוג, קרוב משפחה או שכן רוחנית, חייב, על שמו של ישו, להבין, אתה לא מבין שאנחנו צריכים לעשות את החלק שלנו ואלוהים יהיה מרוצה ניקוי שלנו. הדבר מבטיח כי האויב שלנו יהיה לפתות באותה צורה או עם אותו אדם. "להודות מגרעותיך אחד למשנהו, ולהתפלל אחד אחר, כי אתם יכולים להירפא. תפילה של צדיק עוזרת לי הרבה. "(ג'יימס 5:16)
          
רבים חושבים: למה להודות לאחרים אם הם עשו את זה עם אלוהים, ואלוהים סלח חטאיו ועשה את תחתית הים לא זוכר אותם? אלוהים סלח לנו, לא זוכר אותם, אבל השטן אם הוא זוכר את חטאינו וחולשה הם נקודת לתקוף אותו עם פיתויים. זה נוח מפחד, ישו רוצה אותנו עדות חזקה, עדות חזקה להבחין מבחינה רוחנית, אבל השטן להביך אותנו.
 
קל לבדוק את היעילות של וידוי, כשאנחנו עושים את הדברים להתחיל לעבוד מבורך על ידי אלוהים כאשר אנחנו שומרים על הפחדים שלנו, העבירות ופיתויים, דברים לא עובדים, ולא לנעול ולצעוק לאלוהים, אשר לדעת מילה שלו, אנחנו יודעים מה הנוסחה.
         
אנחנו מבקשים הדרכה רוחנית בכנסייה שלנו או למצוא הכנסייה הנוצרית בעיקר בגלל הבעיה היא רוחנית. אל תסכן את ברכתו של בנינו ובנותינו ואחרים. על ידי הולך נגד הטבע של רוח אלוהים, צדק ענווה ענווה.
         
בנו של דוד עם בת שבע מת. אלוהים סלח החטא שלו, כי הוא מצא חן דוד, ברכה אותו עם ילדה אחרת בת שבע, אשר מלך אחריו, אשר נתן יהוה חכמה, אבל כרוכה קללת האב ושדים חזק של תשוקה נכנסו ובנו שלמה.
         
כמה גברים היו צבועים לעובדיהם או עובדים, לדמות מידה רבה של שביעות רצון של חובותיהם, שפיתה את נשותיהם הם הסכימו? כמה ניצלו את מעמדו הרם בהיררכיה, כדי לשכב עם נשותיהם של הכפופים לו וגם הם חטאו מרצונו להביא קללה על חייהם?
          
קללה מגיע מיד, כך נראה, אך השפעותיו ניכרות חורבן, לטווח ארוך של נישואין, את הסיכון למוות, מומים פיזיים מחלות ילדים, מוות, קללה במימון. למרות שיש לאחר שנים רבות האפקט יגבר לנצח את האיש אינו יודע את העולם הרוחני לא נדע את הסיבה לטרגדיה שלהם. נוצרים יודע.רוח נישואין ניאוף כל הממתינים, יום מארב לילה, אם יש לך רוחות ידידותיות אחרות, בתוך גופם של בני הזוג, לא נשקוט עד שליחותו. ברוח זו יוצרת תחושה של קרירות אישית, וחוסר שביעות רצון בקרב בני זוג על מנת ליצור טינה, משפיע על המחשבות שלהם, לשים בספק את האהבה של בני הזוג לחשוב כי זה לא היה האדם לחלוק את חייו היתה טעות להתחתן. אולי זה היה החבר לשעבר ציין שהוא רוצה פגמים פחות או יותר לחשוב על האישה הזאת, מתוק יותר, אדיב יותר, מדובר בעוצמה נמוכה יחסי מין, כמעט להיפגש, יש נשיקות קטנות ורוח ניאוף מתחיל לעבוד על הדמיון, במפגש עם אדם אחר.יש נשים כי להיות מזוהם עם השותפים שלהם פיזית, רוחנית הם עם המאהב יחסי מין, אחרת אתה לא יכול לקבל סיפוק, אותו הדבר חל על גברים.
         
כמה פעמים חשבתם על אישה אחרת כאשר אתה עושה אהבה עם אשתך? כמה פעמים חשבת שאת עם גבר אחר עושה אהבה, מי אתה באמת בעלך? כמה פעמים צריך לפתוח את העיניים ולגלות שהאדם שאתה באותו רגע של המיניות הוא לא האדם שאתה רוצה ואתה מדמיין בעיניים עצומות?
     
זוהי תועבת יהוה. אתה יכול להיות נסלח. אתה צריך לקבל את השטן בתוכך, אחרת לעולם לא יהיה מאושר.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Dios te bendiga desde el momento que te atreves a hacer tu comentario, que la paz de Jesús entre a tu vida y te llene de gozo, fe y esperanza por lo que elegiste decir. Bendiciones por cada una de tus buenas intenciones para hacer crecer este Ministerio laico del poderoso Jesús.Ten fe y recibirás tus milagros estamos en oración permanente por cada persona que accesa al blog
Te recomendamos suscribirte a nuestros videos en you tube: Pastor danilo guido chevez. Skipe: danilo.guido.chevez tel 505 89833717