domingo, 20 de noviembre de 2011

הרוח הטמאה של תשוקה אצל גברים ונשים אירועים התנ"ך של חטא התאווה. פרק II SPIRIT של עירום של אדם וחווה


הרוח הטמאה של תשוקה אצל גברים ונשיםאירועיםהתנ"ך של חטא התאווה.
פרק IISPIRIT של עירום של אדם וחווהכאשר אלוהים ברא את הגבר והאישה עשו עירומים, הם שניים מהלכים בגן עדן ללא דאגות. שניהם נוצרו לרבייה הכפל, יש תמימות בהן, לא היתה בושה, לא זדון.ערמומיות של לחיות בשימוש על ידי השטן, וקילל על ידי אלוהים, גינה ללכת על חזהו, הוא לציית חוה ואדם לאכול מן הפרי האסור ", נפתחו עיניהם הבינו שהם היו ערומים ..." ( בראשית 03:07).מכאן האנושות רגע מתחיל להיות מזוהם עם רוח של תשוקה, נכנס מהאוזן את רוחו של מרמה, להודות אחד, הוא הביא את רוח המרי ועל דרך עיניו של אדם וחוה נכנסה רוח עירום, מלווה ברוח בושה רוח של פחד. "... שמעתי את הקול שלך בגן ואירא כי עירום אנוכי, והסתתרו. ויאמר אלהים: מי לימד אותך שהיית עירום ?..." (בראשית 3:10-11).בנוסף הקללה שמביא את הילד, הורים לפני לידה עירום ילדיהם לקיים יחסי מין אפילו לפניהם, מבלי לדעת אפילו את העיניים של תינוקות דקות, הם חלונות שדרכם רוחני לחדור האויב, את רוחו של עירום, נוגע ניאוף, ניאוף או תאווה, לחדור את הילד באמצעות מכרז שלו נראים תמימים, הוא לא יודע מה קורה, המוח מתיישב ולהאכיל אותם ככל שהוא גדל, מזמין רוחות אחרות להיכנס ולגור בבית החדש.
        
אלוהים לא רוצה לראות את אדם עירום, רק לרחצה, הקים, לאחר בירך את בני הזוג, במקרים של חולים, אבל לא כמו הצגת עירום, ולכן הוא היה לבוש לילדים הראשון שלו אדם וחווה. "ויעש יהוה אלהים לאדם ומעילים אשתו של עורות, וילבשם." (בראשית 03:21).
      
כמה נשים דיבוק, מבלי שהם ידעו, רוח של תשוקה מתים להראות את רגליהם חצאיות ושמלות קצרות, כדי ללמד הטבור שלהם? כמה נשים ליהנות מראה השדיים שלהן, מחשוף או באמצעות הבטחות משפרי השדיים שלהם מה שמשאיר להם חצי על ידי מחשופים של חולצות? כמה נשים לא לובשות חזייה לחשוף את שדיה לאחרים? כמה נשים ללבוש מכנסיים צמודים כדי להראות את גודל מינם או הירכיים שלהם, תחתונים קטנים כדי להדגיש את רוב? כמה נשים להיות מראה השחי שלה, שגם הם המוצנעים, אנשים לדמיין שהם רואים המין שלהם, שילוב של צורה, צבע, גודל מכוסה על ידי שיער הערווה או לא דומה השחי, ידיים או רגליים, ללא לדמיין מה עובר בראש? כמה נשים להראות השחי שלהם עם שיער או בלי שיער ללכת עם חולצות ללא שרוולים או חולצה?
     
אנשים, גברים ונשים אינם מודעים לכך המוצנעים שלהם השחי קשורים מיד עם סוג צורה וצבע של שיער על המין שלהם, כמו כשהם מראים את השערות על הרגליים שלו, במקרים רבים, עדיף כאשר האישה לא לגלח את הרגליים, ללבוש מכנסיים כי האישה, משהו שאינו אסור בתנ"ך כמו רוב הנוצרים חושבים.
      
שיער על הזרועות קשורה גם השיער מינית במקרה זה קשה יותר להימנע. ישנן כנסיות כי אסור לחתוך או לגלח את השיער נשים על גופו, להיות טוב צריך להיות מכוסה, כדי למנוע גרימת תחלואה או תשוקה שמובילים אוננות של אדם אחר מבלי שידעו זאת. דברים אלה הם תועבת ה '.
     
הם עשויים לחשוב כי זה הסוף של תשוקה, תחלואה ניוון של האדם, אכן זה בכל גבר ואישה, הומוסקסואל או לסבית. בכל אדם שהולך ישוע המשיח בליבו. הרוח עובדת בסתר תשוקה בכל הממדים שלה, לשמחתם של הבשר, את החושניות של אלה שאוהבים את העונג של החושים, החשיבה המבקשים.
     
אחותו של קולומביה השישים כאשר אשתי למדו ייעוץ על האינטרנט שאנחנו מדברים על שימוש של מכנסיים, חצאיות ושמלות לנשים עירום של נשים, אמר כי דחה את רוחו לפעול לראות אישה ללבוש חולצות ללא שרוולים או חולצות מראה השחי שלהם כי הם נחשבים חלק אינטימי, יותר גרוע אם זה היה לחתוך או מגולח. זאת אחות צודק, אבל זה עדיין להתגלח או בתי השחי אם לא מוצגת תמיד. הם חסרי תועלת אם הם מזניחים חצאיות ארוכות חלקים פרטיים אחרים. ברוב הנשים למצוא את זה נורמלי כדי להראות השחי או את הרגליים עם שיער או בלי שיער, אבל לא יודע כמה פעמים זה כבר לא רצויות והאובייקטים חולנית מעשים מגונים.במשרד שלנו אנו מבקשים אח שהלך בזוהמה, ולדעת המשיח בא עם בעיות מיניות ואוננות, הרגשתי כאשר הסתכלתי על בתי השחי של גברים ונשים. מענה להעלות על הדעת בדרך זו חלקים המינית שלהם, שיוך אותם ישירות, לחשוב באותה הדרך שהראית, נשים או גברים הלך איברי המין שלהם.המלאכים של גן עדן, לא ללכת עירום, כמו השטן צויר על ידי הציירים והפסלים, בגדים ללבוש שמימיים כמו כל הקדושים ואת אלוהים עצמו.
         
ישו נצלב הפשיטו, זה היה בושה הגדולה ביותר שספגה נצלב כאזהרה לאחרים. ישוע מת עירומה. מוצג בפומבי. המורה, בנו של האל, נידון למוות קללה ובושה. עירום הוא תועבה כי נכנס גופה העירום, זכר או נקבה, היא תועבה, רק את העובדה להראות חלק קטן של אזורים אינטימיים שלהם, רק את בעל או אישה צריכה לדעת. אז עדיף לנשים לפנות נוצרים רפואי. במשך רפואי הן לסביות. רק במקרים של צורך ללכת לבית הרופאים, אחרי תפילה וצום.
         
השארת הנפש של האישה להתפשט, או אדם מתבייש להראות את המכות. מדע הפסיכולוגיה, מושפעים שליט החושך, ממליץ כי ילדים עם ההורים להתרחץ ולא להתבייש לבקש וכשהם התשובה איברי הרבייה שלהם, בהקשר זה פסיכולוגי לילדים מותר לגעת בצדדים מין מהוריהם לשאול, סיפוק רוח של סקרנות עם תגובות הולמות, שבא לידי ביטוי ברוח המעשה הזה נוגע לצמיחה, אינסופי מינית במצב הזה של הילד, אבל בסופו של דבר להשפיע עליך.במדינות מפותחות, לא רוחנית, אין חופים בעירום נודיסט, מציג חשופים הגופים הפיזי של גברים צעירים, נשים ומבוגרים. משפחת אותו ללא בושה לבוא למקומות האלה. בבתים ברחבי העולם קראו למדינות עשירים ועניים, אמהות ללכת עירומים לפני העשרה שלהם, להיות מעשה נורמלי בשבילם, זוהי תועבת יהוה.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Dios te bendiga desde el momento que te atreves a hacer tu comentario, que la paz de Jesús entre a tu vida y te llene de gozo, fe y esperanza por lo que elegiste decir. Bendiciones por cada una de tus buenas intenciones para hacer crecer este Ministerio laico del poderoso Jesús.Ten fe y recibirás tus milagros estamos en oración permanente por cada persona que accesa al blog
Te recomendamos suscribirte a nuestros videos en you tube: Pastor danilo guido chevez. Skipe: danilo.guido.chevez tel 505 89833717