domingo, 20 de noviembre de 2011

הרוח הטמאה של תשוקה אצל גברים ונשים פרק כא שחרור טמא רוח של תשוקה אצל גברים ונשים.

הרוח הטמאה של תשוקה אצל גברים ונשיםפרק כאשחרור טמא רוח של תשוקה אצל גברים ונשים.כשהגענו לרגלי ישו, חטאינו נסלחים. אבל ההתנהגות החוטאת שלנו בעולם הביאה לתוצאות רוחנית להישאר ולקחת את הזמן לנקות את הזייפן על התכשיטים שלהם, והשאירו אותנו בהיר. לאורך כל התהליך יש צורך לשחרר את הרוחות הרעות של בית המקדש של ניקוי, אלוהים וחותמות קבוע מאלוהים פתיחת כל הפתחים או שגרמו מרצון או שלא מרצון במוחו. זכור כי השטן ינסו להיכנס בכל פעם. הוא מושלם והוא יודע את החולשות של בני האדם.מבט, מילה, גזע, טינה קטנה, פעולה קטנה של קנאה, רכילות, השמטה, אי ציות מורגש הם כרטיסים מספיק בשביל האויב, נוצרים יותר מי רודף יום ולילה, משום שהוא אויב נציג שנא את ישו.וידוי על חטאים לכומר או כומר הוא התנ"ך, נמצא במדבר 5: 6-7 "דבר אל בני ישראל: גבר או אישה מתחייב כל חטאי כל בני האדם, כי הסגת גבול נגד ה 'עבריינים אדם אשר מודה על חטא שביצע, וכן לפצות מלא על הנזק, ולהוסיף אל זה החמישי, ו לתת לו נגד מי הוא חטא. "ישראל צריכה ללכת הכהן עם מנחות וקורבנות על חטאיהם.28:13 משלי "הוא מי שמסתיר את חטאיו לא לשגשג, אבל מי מתוודה ומתנערת מהם מגלה רחמים."ג'יימס 5: 16 "להודות מגרעותיך אחד למשנהו, ולהתפלל אחד אחר, כי אתם יכולים להירפא. תפילה של צדיק עוזרת לי הרבה. "תפילתן של צדיקים הוא הכרחי לאחר ההודאה, ממש לפני אלוהים הוא הליכה כולו בקדושה, כי ראויה להישמע על ידי הגבוהה ביותר, יש צורך ללכת בדרך של שלמות. "העיניים שלי יהיה על הנאמן של הארץ, להיות איתי: הוא כי walketh בדרך לשלמות, הוא ישמש אותי." תהילים 101-6שגשוג חומרי ורוחני הוא, וידוי תפילה של אדם צדיק להירפא של הרוח.חטא כל מחויבות או כשהילדים היו ילד חייב לצאת לאור, כי השטן איבד את הידית על אזור רוחנית. חשוב לחשוף מה היה אור בחושך של הלב על ידי פחד או בושה.גם לאחר שהודה ישו בתור המושיע שלנו, להביא את התהליך הנוצרית הקהילות הדרך הטובה ביותר "לא נוטש עצמו להרכבת יחד, כמו כמה אנשים עושים, אבל לעודד הרבה יותר, כפי שאת רואה היום מתקרב." העברים: 10: 25, ישנם אזורים קשה לתת האל הנוצרי הוא תמיד לתת, אך לא חריגה. זאת בשל חוסר כנות עם עצמו ועם המדריך הרוחני שלו. הזכות ברוח הפרעה תמיד יהיה משהו ללא עוררין. זה כמו להיות שותף לאירוע זה. שותק כמו על חטא שביצע, יחד עם הרוח. מרגישים מוגנים כאשר לא דיווח, אבל אלוהים סלח.פעולה בריא בצורות שונות יש משמעות עבור השדים למד וגילה בעבודה זו.סטייה מינית: שילוב של שיטות הדמוני שבו יש הרס ומוות של אדם כשיטה הבלעדית לפני או אחרי קבלת סיפוק מיני.ניצול מיני: נגיעה מגונה ללא הסכמה של האדם.הטרדה מינית. התעקשות הלחץ של מילים או עובד כדי להשיג את הסכמתו של יחסי מין בכל צורה שהיא.ניאוף: מחוץ יחסי הנישואין עם גבר או אישה שאינו בעלך או אשתו.החייתיות. סיפוק מיני עם בעלי חיים.ביסקסואלי: אדם שיש לו יחסי מין עם גברים ונשים.אביונה: התשוקה המינית של הבשר.סקרנות מינית: מי רוצה לראות משהו של חלקים המינית של אנשים רק כדי לספק את החזון שלך.עירום: אדם בלי בגדים.ארוטיקה: תשוקה במסווה של הגינות. אירוטיקה היא פעולה של אינטלקטואלים, אנשי רוח, אנשים משכילים. האם סקס במסווה של מילים יפות, שירה, ציורים, פסלים, סרטים, כי הם יצירות אמנות אסתטית ארוטית של החברה הגבוהה. מיניות היא צבוע. False.אונס: Deception לגשת ההנאה המינית של בשר האדם שולל.מינית לתצוגה. פעולה מבורך להראות לפחות חלק חלקים המינית שלהם להסית את הדמיון או אנשים אחרים שאתה רואה.פטיש. אובייקטים לסיפוק מיני עם תחתונים של מישהו אחר.ניאוף יחסי מין ללא נישואין.הומוסקסואליות או מעשי סדום, איש יחסי מין עם גבר לא טבעי. דמיון מינית. יצירה מחדש או ליצור במצבים המוחות מינית.גילוי עריות: יחסי מין עם קרובי משפחה, קרובים. אבות, אמהות, בנות, בנים, אחים, אחיות, סבים וסבתות.עריות: אובדן מוסרי, דתי, נוצרים בחברה, את הנוהג של התנהגויות מיניות מסוימות הציבור כי הם סטיגמות על ידי החברה.חשקנות: הנטייה תאווה או תענוג חושני.לסבית: אישה יחסי מין עם אישה.ליבידו: הפורץ אימפולס מודע אשר מסדיר את החיים של היצורים החיים על פסיכואנליטיקאים, החשק המיני.תאוות: יותר מדי או יותר מדי, להשתמש תענוגות אסורים.מין מזוכיזם: הנאה מינית לכאב, בעוד שמישהו אחר קיום יחסי מין, אדם שמרגיש כאב אלא גם נהנה ממנו.אוננות: גירוי או חיכוך של איברי המין. מין שאננות.נקרופיליה: יחסי מין עם אנשים מתים.נימפומניה. תשוקה שאינה יודעת שובע לנשים עבור סקס התגלמות שלה.אובססיה מינית: אדם בסקס הראשון רוצה לקבל כל שיטה או הבטחה בלי קשר לתוצאותיה.אורגיות מיניות. מעורבות מינית של גברים ונשים תענוגות הבשר, בקבוצות, באותו זמן.פדופיליה: סיפוק הבשרים של גברים מבוגרים עם ילדים.סטייה מינית: סקס על ידי עמדות, בעל פה, ולא טבעי, ניתן בשילוב עם שיטות אחרות כדי להשיג סיפוק מיני.הפרעה מינית: מי הגיע לסוף והנפש שלך אינה סיבה, מטרתו היא להשיג סקס בלי לשאת בתוצאות.

פורנוגרפיה. תענוג לצפות בסרטים מראה מגזינים מין או עירום ותמונות.פרובוקטיביות מינית: קריאה לקיים יחסי מין.סאדיזם מיני. הנאה מינית לכאב של אדם אחר בזמן שהוא קיום יחסי מין.מינית פיתוי. רמז דק כדי לקבל את האחר במצב רוח יחסי.חושני: אדם הניתן את תענוגות החושים. תהנה חושניות במוחם של אנשים.הפרה. מין בניגוד לרצונם או ללא רצונו של גבר או אישה.חושניות: מתמכר תענוגות מיניים.VOYER: סיפוק מיני לראות מבלי להיראות העירום של אדם אחר.חולנית תענוג של מלקק ונוגע ללב לצפות הרוח הרצוי חולנית האדם מבחינה מינית. אדם אחר שיש לו תחושה שהיא הופשט בעיניים, אבל בחלקים המינית שלהם וכל גופו היה שיחקו ונהנו מרוח זה בעיניים. הוזמן על ידי הרוח בתוך האדם הנצפה או תשוקה חולנית. ברוח זו יש לשון גדולה מגלגל למעלה בשרים lengüetea עד האדם יכול להרגיש את התחושה כי הם משחקים.אלה רוחות ארבעים, תחת פיקודו של הנסיך של תשוקה לפעול מאז הלידה של האדם להשיג לזהם. אין אדם שלא היה לו ניסיון עם אחד לפחות של רוחות אלו, בילדות או בבגרות. זה הכרחי כדי לזהות, לגנות, כדי לחשוף את האור של ישו להפיג את חיבור או קישור עם העבר שלנו.כל רוחות, גדולים וקטנים יש שם הכינוי שלהם כמו בני אדם, הנסיכים והשליטים של חושך ויש להם את שמם ידוע לוחמים עתיקים רבים של אלוהים. ב אדם עשוי להיות אחד שאתה קורא או לואיז אליזבת, הומוסקסואלים וכו 'Pepito. זה לא יהיה אותו דבר אצל אחרים. רק את קדושת שר השחרור לעזוב ללא קשר את שמו נזרק לתהום, על שם הז'אנר שלהם כל בשמו של ישו. "בשם ישוע המשיח, אני מחייבת את רוחו של תשוקה מצווה עליך לעזוב את הגוף הזה." O "ברוח השם" ישוע אני לאגד את ואוננות אני מצווה עליך לעזוב את הגוף ללכת לאן אתה שייך, אל התהום. "וכו 'רוח של תשוקה שוכן את העצבים של עמוד השדרה ומשם היא פועלת ברחבי מערכת העצבים. אתה יכול לשים שמן קדוש בטור לפני תחילת הגאולה.לפני שחרור כל צריך לקחת מלאי החיים של האדם ואת אבותיהם, כדי לקבוע את זמן הכניסה של רוח של תשוקה, שאלו את רוח הקודש למשרד של זיכרונות, כדי לשבור את הכבלים של קללה. אתה חייב להודות באופן מלא ללא חשש ועם כל פרט להקשר של חטא, של האדם, או חטא על האדם, כדי לשבור קשרים או המחברים של האויב.אז זה חייב להיות תהליך לשחרורו. באחת הפגישות לא כל הרוחות הרעות. מושב יחיד הוא מתיש את משיח ה והאדם שוחרר. תמיד יהיו. לכן, יש לקבוע מספר מפגשים מוכן ומזומן עבור אנשים שאחרת לא תוצאה טובה כי השדים יחזרו בכמות גדולה יותר. "כאשר הרוח הטמאה לצאת גבר, הוא walketh דרך מקומות יבשים, המבקשים לנוח, ואף אחד findeth. ואז הוא אומר, יחזרו משם לבית שלי הגעתי, וכשהוא מגיע, הוא מוצא אותו ריק, טיאטאה וקישטה. ואז הוא הולך ולוקח איתו שבע רוחות אחרות רשע יותר את עצמו, וישבת שם: והמדינה האחרונה של אדם זה הופך גרוע יותר מאשר הראשון. . כך גם עם הדור הזה רשע "מתי 12: 43-45כדי לממש את התפוקה הכוללת של שדים, חיוני כי שחרורו נעשה על ידי עובד של אלוהים מאופיינת מתנת השחרור, הבחנה רוחנית לגמרי יודע לאן הזמן פג.התגלות האל לנביאיו מספק גם שחרור אמיתי.המדינה מאוד של האדם, לקבוע את התוצאה. אם בתחומים של מיניות אין אינסטינקטים או הפגנות ושליטה עצמית שהוטל יהיה סימן טוב. אנו תמיד יהיה חשוף לפיתוי. טיהור רוחני חייב להיעשות באופן עקבי כל הזמן עם שר השחרור.כל עבדי משיח ה, לחוות כמה תשלום על ידי פיתוי של רוחות המינית של פרובוקציה ופיתוי, אפילו שר השחרור, חייב להודות לשני וניסיון המשרד, להרוס ולגרש את החיים המקולל בכל מחיר סנטימנטלי לשלם.אספקה ​​עצמית של משרתים רבים של אלוהים גורם להם ליפול בפח. באין ענווה שותק וסובלים ייסורים. מאבקים רוחניים המשפיעים על יחסי המשפחה שלהם שמימית. הברכות שלו קופא על שמריו. בתיהם הפכו מערה מוקצה מחמת מיאוס. קרובי משפחה וחברים הם חלק מוקצה מחמת מיאוס של מערכת היחסים שלהם בתוך הבית ומחוצה לו, אבל לא להשאיר את האנשים האלה, ולא לקבל את מצבם. הם מתפללים ולהילחם, אך ללא הודאה, האויב הוא מחויב. בעל זכות חוקית עליהם. אלוהים נזיפה זה עבד, לפעול. אבל הוא יודע או לא יודע או חושב שאלה או רצונו של אלוהים בשבילו זה תנאי, זה יהיה. אבל השתיקה שלהם היא מוקצה מחמת מיאוס. פחד וחוסר צניעות. עוד אדם רוחני להבחין משח אלוהים בגלל שהוא לא זז, והוא נענש עם מוט. האדם מושפע יחשבו שהם בודקים, אבל הם לא, היא הקריאה של אלוהים להתוודות ללא חשש חטא, להיות עניו וצנוע כמו ישו. מה טוב הוא להיות חזק בשביל אחרים, אם אלוהים יודע מה קרה, השטן, חייליו הם בתוך משרתו של אלוהים, שותפה בשתיקתם, בכל עת הוא יכול לקרוס. הבית שלך תלך מדחי אל דחי עבור ציות. "אז לא תירא מהם כי אין דבר מכוסה כי לא יינתן גילוי, או מוסתרים זה לא יהיה ידוע". מתיו 10:26לעבור דרך האש היא דבר אחד; בדיקות דברים אחרים שוט או מוט הוא דבר אחר.לפעמים דברים לא הולכים בדרך אלוהים רוצה מחשש הודאה או אי ציות. המנהיג הרוחני הוא הולך להיות מכות עם מוט, משקפים, לעניות עצמך, להתוודות על שחרורם. זה נורמלי משרת של אלוהים, לפתוח דלתות, במודע או שלא במודע. הדבר החשוב הוא סגור או חתום.אלוהים סלח לי על חטאיי, לסלוח על חטאי אני מודה היום על חטא התאווה, כי רוח של פיתוי, התגרות מינית וכן הלאה. הותקפתי, ורוחות מטרידים הם על דעתי. בשם ישו אני מתפלל לאטום את הדלתות פתוחות בי.אודה לתקוף את הפרובוקציה של פיתוי, מיניות וכן הלאה. ביום שלי כבש מרי, בתו החורגת שלי, האחיינית שלי, השכן שלי, מרתה, גב 'מגדלנה וכו'בשם לאגד אני ישו הפקודה רוח רעה בתוכי, עלים, לשלוח אותו אל התהום על ידי כוחו של הדם של ישו. אמן.תפילה זו היא מדגם חייב להיות מורחבת. אבל יעיל. מסיר קללות מהבית מי הוא. גזור ידידות אמיצה עם מי שגרם את הפיתוי. היפטר כל אובייקט זה מעלה בי זיכרונות או שייכים לאדם חטא. לא משנה את הערך שלו. ה 'יראה ציות שלך ואתה לאפס אותה. הברכה שלך יבואו בעקבותיו. כל זאת בשם ישוע.הכניסה של רוחות אלה כבר את התצוגה. "מנורת הגוף היא העין: אם כן עינך להיות בודד, כל הגוף שלך יהיה מלא אור, אבל אם העין שלך להיות רע, כל הגוף שלך יהיה חושך. אז אם את האור אתה חושך, מה רב החושך "מתיו 6: 22 -23.אנחנו חייבים להתחשב אחרים כי הם חברים או משפחה שלנו. הם האויבים שלנו, השדים של תשוקה וצבאו והם רוצים אותנו ליפול. עדיף לחתוך ללא כל היסוס או פחד. "אבל אני אומר לך שכל מי שמביט באישה בתאווה התחייבה כבר הניאוף עם אותה בלבו. אז אם העין הימנית שלך גורם לך למעוד, לקרוע אותו החוצה להפיל אותו ממך: כי טוב, כי אתה מאבד את אחד החברים שלך מאשר שכל הגוף שלך יהיה להטיל לגיהינום. ואם יד ימין שלך גורם לך למעוד, קצץ אותה להפיל את זה ממך: כי טוב, כי אתה מאבד את אחד החברים שלך מאשר שכל הגוף שלך יהיה להטיל לגיהינום "מתיו: 5. 28-30.אתה יכול לעשות לי את זה לתפילה, וחזר על זה כאשר אתה רוצה, לשאול את המשפחה שלך, הילדים שלך למישהו אחר לחזור על זה.אבינו שבשמים, אני מבקש סליחה על החטאים שלי, אני מצהיר הבן שלך ישו ישו המושיע היחיד שלי, משחרר רק שלי, משפץ רק נישואי, המרפא היחיד של המחלה שלי ואת המשפחה שלי. בשם ישו אני שובר את כל שרשרת של קללה על החיים שלי בגלל שההורים שלי והסבים שלי, אני מבטל את כל אבותיי ברית עם השטן, על החיים שלי, אני מבטל את כל הזכות החוקית של השטן על חיי. הכל בשם שבו הוא מעל כל שם השם ישו, לפני שהוא כורע כל יצור בשמים, על כדור הארץ מתחת לאדמה. אני שואל את מר לרשום את השם שלי בספר החיים, כל מה שאני מבקשת בשם אדיר של היחידה שלך בנו האהוב ישוע מנצרת. אמן.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Dios te bendiga desde el momento que te atreves a hacer tu comentario, que la paz de Jesús entre a tu vida y te llene de gozo, fe y esperanza por lo que elegiste decir. Bendiciones por cada una de tus buenas intenciones para hacer crecer este Ministerio laico del poderoso Jesús.Ten fe y recibirás tus milagros estamos en oración permanente por cada persona que accesa al blog
Te recomendamos suscribirte a nuestros videos en you tube: Pastor danilo guido chevez. Skipe: danilo.guido.chevez tel 505 89833717