domingo, 20 de noviembre de 2011

פרק I של תשוקה רוח טמאה ב גבר ואישה זיהוי של רוח תשוקה,

הברכהאנשים שמכירים אותי ישתוממו לקרוא את הספר הזה כי בניגוד הספרים הקודמים באופן בלתי יאה, מלא תאווה עבודה זרה כתב עבור העולם.היום אני כותב את אלוהים שלי, שגורם לי זמן טוב מתוך טומאה ועל סטייה מינית הלכתי. ישו עם דמם שטף אותי ואני לא, אני יצור חדש במשיח. תלמידו של ישו. זה עולם הסטיות שלה שנשארו מאחור.אני מזמין את כל מי שהכיר אותי בעולם, יודעת אני לא מקבל את ישו כמושיע היחיד שלהם. מי אתה, אני מברך את שמו של ישוההדגשות הן גילויים ישירה של יהוה Rapha, זה עבד.מודגש הם חזיונות של אשתו אנה מריה שלי, נביא של אלוהים, לצורך הספר הזה.מצטט בכתב נטוי, הם טקסטים של גירסה, התנ"ך בתרגום המלך ג'יימס 1960.












כי אנחנו לא נאבקים נגדבשר ודם, אלא נגד נסיכויות,נגד הכוחות, נגד השליטיםבחושך של העולם הזה, נגדהמארחים הרוחני של רשעות במקומות.אל האפסיים 6:12






פרק Iזיהוי של רוח של תשוקה.רוח של תשוקה הוא שד החושך בשימוש על ידי השטן להשמדת המין האנושי. מבחינתו, החיים שאבדו ועל ממלכות, ואת הישועה של נשמות רבות.ברוח זו, כמו אחרים יש צורה דוחה, מעוותת, היא מפלצת ענק, ענק מאוד, עם יחסי מין כמה חברים בשביל סקס באותו הזמן עם כמה נשמות, מלוכלך, מסריח פנים, מעוות, מאופיין על היותו שחצן, שקרן יהיר, מפתה, חשפן, זיוף, מגעיל, עצמאי, עם כוח משיכה. זה בונה בהדרגה מורכב שדים קטנים משולבים אחד, לבטל את הבושה, כבוד האדם להתגבר על מחסומים של מעמד חברתי, כלכלי, היכרות, גיל, ידידות, דת ומין, אפילו עד אפס מקום הדחפים המיניים אצל בעלי חיים מכל הסוגים.זה כמו פאזל כי מתחילה להיווצר החלק הראשון באים ביחד, לפעמים יש שניים או יותר חתיכות של הדמויות במעשה אחד, כדי להשלים אותו.המלאכים הנופלים של הכלא היקר ביותר של אלוהים היו נתונים חושך מלאכים ושדים אחרים הפכו למשרתים סורר של השטן שאיבדו את היופי שלהם, כנפיהם ומתנות אלוהית. לכן הם מעוותים רוחות, אחד חזק יותר מאחרים, יש מבנה היררכי של פיקוד, בתורו, אלה על ידי תהליך של חלוקת התא וכפל, הידוע בביולוגיה כמו מיטוזה לבין מיוזה, וחילוק על ידי תהליך שטני. הם גם מתרבים מינית. ברגע יצוק מן השמים, לאבד את האלוהות שלו, חזר המיניות שלהם, כך להזדווג אחד עם השני ועם אנשים. כאשר גברים ונשים שחר רטוב או לח אל הגיעו אקסטזה מינית, כבר עם שד, כי הפסיכואנליטיקאים קוראים חלומות רטובים או ארוטי.השידור מפעילה גם רוחות שדים באמצעות מגע מיני, מגע יד אדם מזוהמים על ידי השטן מיוחדים למטרה זו, שדרכו האדם מתנשקים רוק שמאל בכל מקום בגוף של אדם אחר רוק שנושאת רוחות.
              
הרעים הם חכמים יותר שימש את השטן, למות, הופכים שדים להכיר את הסביבה הארציים את ההתנהגות של אנשים סביבם נשלחים נפשות. גברים אלגנטי נשים יפות הן מעוות להגיע התהום משמשים לכבוש גברים ונשים להוטים יופי ואלגנטיות בעולם הזה, עבור נשים יפות באים גברים אטרקטיביים.
      
רוח של תשוקה בגבר מפעיל פונקציות שונות ומטרתה לזהם את המקדש של רוח הקודש, כלומר, הגוף האנושי עד כדי כך זה מתחיל בהדרגה סיפוק מיני אינספור גברים ונשים, בכמה הופך תקופתי או כרונית. שינוי מצבי הנפש הרוחנית, המכונה נקיפות מצפון, אבל העברתי את הזמן, ההבנה שלו חשוך "... מנוכרים מחיי אלוהים דרך הבורות אשר בם, על ידי קשיות הלב שלהם, אשר, לאחר להיות תחושה בעבר נתנו את עצמם אל מעל ותאוותנות, כדי להתחייב בשקיקה כל הטומאה ". האפסיים 4:18-19
      
מגיע זמן שבו האדם, דיבוק של שד רב עוצמה זה שלא אכפת לו כל ערך מוסרי, משפחה אנושית, חברתית, או רוחנית.הוא מסתיר בדרכים שונות או לאמץ דפוסי התנהגות שונים. הוא נמצא בכל הרמות של מעמד חברתי, פוליטי, כלכלי, צבאי, דתי, מראה עדין מוצג, כמו גם אלימות או כוח אצל גברים ונשים, זה לא משנה.רוח של תשוקה הוא שביעות הרצון של הבשר, שובע מינית, לא משנה איך או עם מי, בכל גיל מגיע בצורות רבות, בעיקר בקרב ילדים, לחיזוק הצמיחה נשאר עד מותו ב להיות אדם.
           
רוח של תשוקה ישנה נורא, נכנס גבר ואישה במאמר הזה אני רוצה להראות צורות רוחנית או דלתות כניסה.
           
מתוך הבנתנו יש קללה: "הנה אני shapen ב עון ו חטא אמי הרתה אותי" (תהילים 51:5).זה מסביר את מטריצת קלט של רוח של תשוקה, את הקללות של ההורים שלנו, הסבים והסבים נהדר, גם הכניסה את התצוגה, עבור נגיעה זימה על ידי קיום יחסי מין לבין אוננות. זו רוח של תשוקה יש תפקיד ספציפי, אלא לרדת מלווה רוחות אחרות של חושך, רוח של התגרות מינית, אלימות רוח, רוח של מרי, רוח של עירום, חושניות, רוח רוח של אקסהיביציוניזם, רוח , פגיעה עינוי נפש, רוח סדיזם, מזוכיזם רוח, רוח של אלכוהול, רוח קנאה, רוח של התמכרות, רוח של מוות, רוח מרמה, ניאוף רוח, רוח זנונים, רוח סדום, רוחות, לסביות, רוחו של סטייה מינית, רוח של פיתוי, חושניות רוח רוח של אונס, פדופיליה רוח, רוח הפטישיזם, רוח רוח של כישוף, שטניזם רוח, רוח הפרעות מיניות, מין רוח אורגיות, רוח של תסכול, רוח של חוסר שביעות רצון, רוח של נקמה, רוח טינה, רוח בדידות, רוח של סקרנות, רוח של עבודה זרה, סחיטה רוח, רוח של דיכאון, כל הרוחות האלה מלווה גם על ידי פעולה או חטא ברוח התאווה, אשר בסופו פיזית לספק את הבשר ואת המטרה הרוחנית היא לזהם את הרוח שאלוהים נתן לנו, להפסיד חיי נצח בגן עדן לנצח נצח באגם האש, שם לזנות יום ולילה, אם כי הפעם היא אחת, ללא , השאר חושך ואש.כל אלה רוחות רעות מזוהה, נראה מבולבל, אך פעולה ספציפיות שמטרתן להתכונן ברוח שונה מכל משחק תפקיד שלהם, כבר ידוע בעולם הפיזי על מנת להשיג שביעות רצון חלקית או מלאה, לתרגם מילה כוח רוחני שמתחיל להטריד את האדם, להסתכל על העיניים או חלקים פרטיים, תצפית נסתרת, נוגע ללב של כל חלק בגוף למטרות זימה, מחשבה שעולה האקט המיני, המכונה פנטזיה מינית, שאננות , הטרדה מינית והטרדה מינית, מעשי סדום, הלסביות, פדופיליה, אונס וגילוי עריות, וכן הלאה.
     
חוק בעולם הרוחות דרך המחשבה הפרעות שינה יתבקש האיש להמשיך את המרדף של הנאה וסיפוק מיניים, עם סיום בעולם הרוחני לנצח את נשמתו של אדם שבמשך מלכות החושך.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Dios te bendiga desde el momento que te atreves a hacer tu comentario, que la paz de Jesús entre a tu vida y te llene de gozo, fe y esperanza por lo que elegiste decir. Bendiciones por cada una de tus buenas intenciones para hacer crecer este Ministerio laico del poderoso Jesús.Ten fe y recibirás tus milagros estamos en oración permanente por cada persona que accesa al blog
Te recomendamos suscribirte a nuestros videos en you tube: Pastor danilo guido chevez. Skipe: danilo.guido.chevez tel 505 89833717