miércoles, 8 de septiembre de 2010

אורורה ג 'ורנל ישראל: אלי Yshai: יש לך לגרש000 20 ילדי עולים, "הם מתחבאים מפני שהם יודעים שיש ישראלים ששמותיהם אך אנו להגן."


אלי Yshai: אנחנו חייבים לגרש 20,000 ילדי עולים.




מאמץ אחרון למנוע את גירושם של 400 ילדי עובדים זרים בתל אביב יתקיים יום שלישי, עצרת גדולה, במחאה על מדד.
פקידי משרד הפנים אמר כי לאחר החגים (ראש השנה ויום כיפור,), ואחרי שליחת מכתבים להורים שהודיעו להם כי הערעור שלהם להישאר בישראל הוכחשו, עוז היחידה של המשטרה (אשר מטפל בבעיות הקשורות להגירה בלתי חוקית) יתחילו ליישם את הליכי הגירוש.
פקידי מינהלת ההגירה, אמר את הספירה לאחור של 30 יום ליציאה מרצון החלה ב -1 בספטמבר, למעט אלה אשר ביקש להישאר שלו נשללה, אשר מתחילה הספירה לאחור שלה ל באותו היום של ההודעה.



"כדי לגרש את הילדים הוא לא תחליף היווצרות של מדיניות הגירה ברורה", אמר אילן רותם, ילדי הארגון של ישראל.
"הגיע הזמן שהממשלה מטפלת בנושא שחשוב באמת, אשר היא הקלות שבה עובדים זרים מגורשים, רק כדי להביא עוד יותר. למדוד חייב להיות בין סוכנויות כוח אדם, ולא על חשבון 400 ילדים, "הוא אמר.
המחאה תתקיים מול סינמטק תל אביב תהיה תכונה תוף מעגל הם שיחקו עם הילדים של העובדים, ועל משוררים מי יעלה על הבמה שירים לדקלם.
שר הפנים אלי Yshai (צילום), גם אמר בגלי צה"ל כי "עלינו להבין כי ישנם 20,000 ילדים בישראל בניגוד לחוק." הוא הוסיף: "הם מתחבאים מפני שהם יודעים שיש ישראלים להגן עליהם, אבל יש לנו את השמות שלהם."
Yshai הסביר כי החלטת הגירוש התקבלה על ידי ועדה מיוחדת של מומחים. "אני לא יעזוב כאן או למשפחה אחת. אנחנו לא לגרש ילדים, אבל אנחנו שולחים בחזרה עם הוריו לארצות מוצאם."

בעת שהות עם זר לך בארץ שלך, לא לדכא.
כיליד כי אתם בחו"ל וגר ביניכם, ואת אוהבת אותו כמוך בשבילכם זרים בארץ מצרים. אני ה 'אלוהיך. ויקרא 19: 33-34

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Dios te bendiga desde el momento que te atreves a hacer tu comentario, que la paz de Jesús entre a tu vida y te llene de gozo, fe y esperanza por lo que elegiste decir. Bendiciones por cada una de tus buenas intenciones para hacer crecer este Ministerio laico del poderoso Jesús.Ten fe y recibirás tus milagros estamos en oración permanente por cada persona que accesa al blog
Te recomendamos suscribirte a nuestros videos en you tube: Pastor danilo guido chevez. Skipe: danilo.guido.chevez tel 505 89833717