jueves, 30 de septiembre de 2010

ירושלים אלפי נסיעות של האוונגליסטים סולידריות עם ישראל


ירושלים אלפי נסיעות של האוונגליסטים סולידריות עם ישראל.
אלפי נוצרים צעדו ברחובות ירושלים לקראת חג הסוכות היהודי או "סוכות" במארס השנתי של סולידריות עם ישראל.
הצעדה, אשר עברו ברחובות העיר עד שמגיעים לחומות העיר העתיקה החל בפארק סקאי למרגלות הפרלמנט (הכנסת), תהלוכה צבעונית של דגלים התרבו יותר מארבעים מדינות ושרים בשפות שונות.
"אנחנו מגיעים לירושלים, במיוחד בימים אלה, כדי להביע את אהבתנו ואת זכות הקיום של העם היהודי," אמר הכומר הקטור פרדו, מנכ"ל השגרירות הנוצרית הבינלאומית בקולומביה.
עבור הדתי, ירושלים "שלום צריך" להפוך "את ההון של כל גויי הארץ, פתוחה לכל."
בזמן השבע המשתתפים בצעדה, אמר פרדו כי "זו הזדמנות לחגוג עם העם בישראל מפלגה המשותפים לשתי הדתות, כי הסוכות, כפי שהיא מופיעה בכתבי הקודש.
מאורגן על ידי השגרירות הנוצרית בירושלים, נוסדה בשנת 1980 מפגיש את הכנסיות הפרוטסטנטיות העיקריים בעולם, המצעד הפך למסורת של חג הסוכות, שבו יהודים להנציח את המעבר שלהם דרך המדבר אחרי יציאת מצרים כ -3,500 שנה, על פי התנ"ך.
מצעד של חג הסוכות הוא אחד הסימנים העיקריים של תמיכה בישראל על ידי הכנסיות האוונגלית, והוא מלווה במשך כל השבוע של כנסים, מפגשים וסיורים במקומות הקדושים.
האוונגליסטים מתייחסים מנדט מן הנביא ישעיהו לשקול חובה "לנחם את עם ישראל, תמיכה בזמנים של קושי ולסייע ליהודים הפזורים בכל רחבי העולם כדי להחזיר את הארץ המובטחת.
לפיכך סבורים לעודד "את שובו של ישו על כדור הארץ ומביא הגאולה שלו, אמר אנטוניו פרננדס הכומר נוגיירה הברזילאי.
תמיכה רוחנית בבית מתרגמת ברמה הפוליטית לתוך ההגנה של עמדות של ממשלות ישראל לבין הצורך לשמור על ירושלים מאוחדת תחת הדגל הישראלי, אף שהפלסטינים טוענים את החלק המזרחי של העיר.
"אנחנו באים גם כדי להביע את הזכות (של ישראל) יש בירושלים (...) נצחי ובלתי ניתן להפרדה שלו ההון כי זה מה ארצות המקרא," אמר פרדו.
הידוע בכינויו "מרץ של ירושלים" הוא ארגן גם על ידי העירייה של העיר והשתתפו בו אלפי ישראלים מכל רחבי הארץ מאורגן על ידי העיר ואת ועדי העובדים.
לדברי משרד התיירות, משתתפים חוץ מ כ -7,000, בין היתר אוונגליסטים, אוסטרליה, בוליביה, קנדה, צ 'ילה, אוסטריה, הודו, איטליה, ניגריה, פינלנד ונורבגיה.
המשלחת הגדולה ביותר, עם כ -1,000 משתתפים, הוא מברזיל הוביל הכומר האוונגליסטי רנה טרה נובה.
"התיירות הנוצרית לישראל בכל הזרמים שלו והאמונות, היא אחד המקורות העיקריים שלנו של מסעות פרסום ושיווק ביצועים", אמר שר התיירות, סטס מיסז 'ניקוב, במהלך השבוע בירושלים האוונגלית.
המטה של מקדשים יהודיים ונוצריים הגדולות, העיר הקדושה השנה נמשך למעלה משני מיליון עולי רגל הדתות הן.
אלפי שוטרים נפרסו בעיר לחגיגות, בעוד ממסוק היה מהאוויר במהלך marcha.EFE

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Dios te bendiga desde el momento que te atreves a hacer tu comentario, que la paz de Jesús entre a tu vida y te llene de gozo, fe y esperanza por lo que elegiste decir. Bendiciones por cada una de tus buenas intenciones para hacer crecer este Ministerio laico del poderoso Jesús.Ten fe y recibirás tus milagros estamos en oración permanente por cada persona que accesa al blog
Te recomendamos suscribirte a nuestros videos en you tube: Pastor danilo guido chevez. Skipe: danilo.guido.chevez tel 505 89833717