lunes, 10 de octubre de 2011

אמנות ובידור ספנסר טוניק בעירום אלף איש בים המלח

אמנות ובידור ספנסר טוניק בעירום אלף איש בים המלח



האמן האמריקני ספנסר טוניק, מפורסמת בזכות הדיוקנאות שלו עירום קולקטיבית צילם אלף איש ללא בגדים לאור הזריחה על החוף הישראלי של ים המלח המקום הנמוך ביותר בעולם.
"הבוקר אתה גם אמנים", אמר טוניק, כאשר המשתתפים את חשכת הלילה עדיין הציפו את החוף, ליד העיירה עין גדי.
הפגישה החלה עם טבילה מסיבית זהיר בים, אשר ריכוז גבוה של מלח גורמת לגוף לצוף ללא מאמץ.
טוניק ביקש מתנדבים, רובם צעירים, שהיו להחזיר לכיוון החוף הירדני, ולאחר מכן לשחזר את התייר מיידית בלתי נמנע צף בחזרה מעל ארבעה מטרים מתחת לפני הים.
היו אז יצירות מקוריות אחרות על החוף, הצלם רץ דרך מגפון ממגדל המציל קטן.
"אני אוהב את ישראל ואני עושה את זה כדי להציל את ים המלח יכול להיעלם בעוד חמישים שנה", סיפר מאוחר יותר בעיתונות יורק ליוצר, וציין כי היא "המדינה היחידה במזרח התיכון, שבו אתה יכול לעשות את העבודה הזאת" .
טוניק, מי הוא יהודי, סיפר כי משפחתו מתגוררת בישראל, ים המלח הוא חלק חופשה זיכרונות הילדות שלהם.
היופי של הסביבה ועל ההרכב האנושי היו, לעומת זאת, העיבו על ידי הרעש שגרם המטוסים לטוס מעל מצנח המנוע קבוע, משהו חלק מהמשתתפים התלוננו, ועם בגדים.
אחת, לימור גלעד, הוא חי ישראל בלונדון אשר השתתפו 14 מתוך 75 מתקנים טוניק הפך מאז שנות התשעים.
"הרגשתי צורך מיוחד מאוד להיות כאן. הוא בעצמו שאל אותי לפני כמה חודשים. שאמרתי 'אני אוהב אותך שם, רוצים אותך בישראל איתי." לרצות לבקר את המשפחה שלי כי נקבע לחודש יולי כדי להשתתף ", אומר עם מגבת על כתפו.
להיפך דניאלה גרזון, שבגיל 29 שנים נתן להתחיל מוקדם כדי ללמוד להילחם נגד הגינות עד שלוש שעות נסיעה מהעיר שלו, תל אביב.
"אני מרגיש יותר בנוח עם העירום ואני חשבתי שזה זמן טוב ", אמר לפני והודה כי גם לשקול את הרצון לשלב" רגע היסטורי ".
נועם הגיע אישי פחות סיבות סביבתיות: ". בעיקרון, אני מחשיב את זה חשוב להעלות את המודעות לבעיית ים המלח, אם כי אני לא מתביישת בשום דבר עירום"
עד 3,000 איש חתמו עד מסוג זה קתרזיס קולקטיבי עד הרגע האחרון היה בסכנה בשל קשיים במימון הפוליטית והדתית.
טוניק גיוס כספים דרך האינטרנט להגשים פרויקט חלום מראשיתה כאמן.
יותר מ 700 אנשים נענו לקריאה ותרמו סך של 116,000 $ (84,000 €).
המטרה הראשונית שלו היתה לצלם בנמל תל אביב, אך העלויות המחלוקת הוא שינה את דעתו.
למעשה, שמו של החוף שבו הם בסופו של דבר לקח את התמונות נשמר בסוד עד הרגע האחרון גם עבור אלה מוכנים להיכנס למים כשהם עזבו את הרחם.
כדי למנוע הדלפות, מודלים ועיתונאים נלקחו שחר עשרות אוטובוסים למקום רק ידעתי אז הוא היה בים המלח.
וזה היה טעון את המסה החשוף של מחלוקת, לאחר הצהרות חזקות של סובלני ביותר של המדינה היהודית.
סגן זבולון אורלב, אימון Habait Hayeudí, המשמש דמות מקראית אל המעקה נגד מה שהוא כינה "סדום ועמורה" צילום.
עוד מעמיתיו בפרלמנט, ניסים זאב, החרדים הספרדים ש"ס, ולא ברוח יצירתית הרעיון היה "סוג של זנות."
רק 72 שעות לפני הפגישה, הודיע ​​דב ליטבינוב, ראש המועצה האזורית דיור החוף הנבחר, הנסיגה של מימון.
"האמנות שלו יכול לפגוע בציבור, אשר בעיני הוא לא אמנות, אלא פשוט על ידי להתפשט להתפשט (...) ים המלח הוא אולי המקום הנמוך ביותר בעולם, אבל אולי כוונות טוניק נסיעה לנקודה הנמוכה ביותר עדיין ", הוא טען.
זה גוף של מים, לעומת זאת, ייתכן שקיבלת דחיפה היום הם נאבקים כדי לשלב את רשימת "שבעת פלאי חדשה של הטבע", אשר החליט בנובמבר. EFE

 
II עירום SPIRIT של אדם וחווה
     
כאשר אלוהים ברא את הגבר והאישה, עשה אותם עירומים, שניהם הלכו בגן עדן ללא דאגות. שניהם נוצרו לרבייה כפל, הייתה תמימות בהם, לא היה בושה, לא זדון.
     
ערמומיות של לחיות בשימוש על ידי השטן קילל ידי אלוהים, גינה ללכת על חזהו, הוא לציית חוה ואדם לאכול מן הפרי האסור "נפתחו עיניהם והבינו שהם ערומים ..." ( בראשית 03:07).
     
מכאן האנושות רגע מתחיל להיות מזוהמים עם רוח של תשוקה, נכנס ברוח האוזן של מרמה, להודות בפני אחד, הוא הביא את רוח המרי ועל דרך עיניו של אדם וחווה להיכנס לרוח עירום, מלווה ברוח בושה רוח של פחד. "... שמעתי את הקול שלך בגן ואירא כי עירום אנוכי והסתתר. ויאמר אלוהים: 'מי לימד אותך שהיית עירום ?..." (בראשית 3:10-11).
     
בנוסף הקללה שמביא את הילד בעת הלידה, הורים עירום לפני ילדיהם אפילו לקיים יחסי מין לפניהם, מבלי לדעת את העיניים אפילו דקות תינוקות, הם חלונות שדרכם רוחני לחדור האויב, את רוחו של עירום, נגיעה, זנונים או תשוקה, לחדור הילד באמצעות מראה צעיר, תמים, הוא לא יודע מה קורה, המוח מתיישב ולהאכיל אותם ככל שהוא גדל, מזמין רוחות אחרות להיכנס לשכון בבית החדש.
     
אלוהים לא רוצה לראות אדם עירום, רק לרחצה, הקים, לאחר בירך את בני הזוג מטופלים במקרה, אבל לא כמו הצגת עירום, ולכן הוא היה לבוש לילדים הראשון שלו אדם וחווה. "ויעש יהוה אלהים לאדם ומעילים אשתו של עורות, וילבשם." (בראשית 03:21).
     
כמה נשים דיבוק, מבלי שהם ידעו, רוח של תשוקה מתים להראות רגליהם עם חצאיות ושמלות קצרות, כדי ללמד לטבור? כמה נשים נהנים לחשוף את שדיה, מחשוף או הבטחות באמצעות משפרי השדיים שלהם שם הם היו חצי מתוך מחשופים של חולצות? כמה נשים לא ללבוש חזייה לחשוף את שדיה לאחרים? כמה נשים ללבוש מכנסיים הדוקים כדי להראות את גודל מינם או הירכיים, להדגשת תחתונים קטנים יותר? זוהי תועבת יהוה.
     
המלאכים של גן עדן, לא ללכת עירומה, כמו השטן צויר על ידי הציירים והפסלים, בגדים ללבוש שמימיים כמו כל הקדושים ואת אלוהים עצמו.
     
ישו נצלב הפשיטו, זה היה בושה הגדולים שנגרמו נצלב כאזהרה לאחרים. ישוע מת עירום. מוצג בפומבי. המורה, בן האלוהים, גינה לקלל מוות ובושה. עירום הוא תועבה כי נכנס הגוף העירום, גבר או אישה היא תועבה, בדיוק העובדה להראות חלק קטן באזורים האינטימיים שלהם, רק את בעל או אישה צריכה לדעת. אז עדיף לנשים לפנות נוצרים רפואי. במשך יש לסביות רפואי. רק כאשר יש צורך ללכת לבית הרופאים, לאחר צום ותפילה.
     
השארת את רוחה של האישה להתפשט, או שהאדם הוא נבוך לדרוך מראה. מדע הפסיכולוגיה, מושפעים שליט החושך, ממליצה כי ילדים עם ההורים להתרחץ ולא להיות נבוך, כאשר נשאל על ידי איברי הרבייה שלהם נענות בהקשר זה פסיכולוגי מותר לילדים לגעת בחלקים הורים שאלות מין, למלא את רוח של סקרנות עם תגובות הולמות, שבא לידי ביטוי במעשה של נגיעה ברוח, צמיחה אינסופית מינית במצב הזה של הילד, אבל בסופו של דבר להשפיע עליך.
     
במדינות מפותחות, לא מבחינה רוחנית, אין חופי נודיסטים בעירום, בתערוכה לחשוף את הגוף הפיזי של גברים צעירים, נשים ומבוגרים. המשפחות אותו לבוא בלי בושה למקומות האלה. בבתים ברחבי העולם בשם מדינות עשירות לעניות, אמהות ללכת עירומים לפני העשרה שלהם, להיות מעשה נורמלי בשבילם, זה תועבת יהוה.
     
התאווה היתה סיבת המבול, המלאכים הנופלים לקח נשים שנולדו ענק יפה, חשף סודות כישוף כישוף. "זה בני האלוהים ראו את בנות האדם היו יפים, הם לקחו להם נשים מכל אשר בחרו. ויאמר יהוה, רוחי לא תמיד יהיה עם גבר, כי הוא בשר: עדיין ימיו יהיו מאה ועשרים שנה. היו הענקים באדמה בימים ההם וגם לאחר מכן, כאשר בני האלוהים אל בנות האדם, והם חשופים הילדים. אלה היו הגיבורים של הזקנים של מוניטין. וירא אלהים כי רעת האדם היה גדול באדמה, וכל דמיונם של מחשבות לבו רק רע כל הזמן. וזה נחם יהוה אשר עשה אדם על כדור הארץ, הוא התאבל בלבו. ויאמר ה 'אני אהרוס מעל פני האדמה לגברים אשר יצרתי שתי אדם ובהמה, מתגנבים דברים וציפורים של אוויר עבור אני מתחרט גרם להם. בראשית 6: 2-7.
     
מאז איש כבר מזוהמים על ידי שדים של תשוקה, בלי לדעת כי הוא פועל שלא לפעול. כמו כן, פורנוגרפיה התפשט עד עצם היום הזה נותר כוח רב עוצמה לקידום רוח של תשוקה, אשר משיגה את הנשמה של האדם פעיל נשמותיהם של הנפגעים, כי הם מזוהמים ביודעין עם שדים או רוח, התאבדות טינה, שנאה, לסביות, הומוסקסואליות, תאווה, ניאוף, אוננות, וכו '.
     
רק ישו יכול לגרום לנו השדים כל כך חזק חינם. רק את האהבה של ישו יכול להוביל אותנו לסלוח אלה שתקפו אותנו מינית בצורה זו או אחרת.
 
(פרק ב 'בספר רוח תשוקה טהורה איש ואשה)

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Dios te bendiga desde el momento que te atreves a hacer tu comentario, que la paz de Jesús entre a tu vida y te llene de gozo, fe y esperanza por lo que elegiste decir. Bendiciones por cada una de tus buenas intenciones para hacer crecer este Ministerio laico del poderoso Jesús.Ten fe y recibirás tus milagros estamos en oración permanente por cada persona que accesa al blog
Te recomendamos suscribirte a nuestros videos en you tube: Pastor danilo guido chevez. Skipe: danilo.guido.chevez tel 505 89833717