sábado, 8 de octubre de 2011

شرق میانه ایران : کشیش انجیلی حاضر به قبول اسلام است و می تواند به اعدام محکوم شد

شرق میانه ایران : کشیش انجیلی حاضر به قبول اسلام است و می تواند به اعدام محکوم شد



یوسف Nadarjani کشیش انجیلی ، ارتداد برای ترک دین اسلام 15 سال پیش برای بار سوم متهم از قبول اسلام در دادگاه استان گیلان ، ایران ، که می تواند مجازات اعدام را در قانون حمل ایران مذهبی است.
او گفت : وکیل ، محمد علی Dadjah ، Nadarjani ، 34 ، به نظر می رسد در دادرسی نهایی قبل از یک بخش از Audiencia از شهرستان رشت ، مرکز استان گیلان ، و حاضر به رها مسیحیت به بازگشت به اسلام است.
"من برای بار سوم و آخرین خواسته اگر شما پشیمان چپ اسلام و گفته است که او انجام داد ، نیست ، زیرا قبل از او ایمان مسیحی شده بود ، گفت :" Dadjah.
"این است که در موقعیت برگزار می شود و تضمین می کند که آن مسیحیت را ترک کنید ،" تکرار کرد ، حقوقدان ، که گفت که او معتقد است که موکل او تبرئه شود.
وکیل دفاع از زندانیان سیاسی طبیعی است ، تاکید کرد که این جلسه به دادگاه به پیمان های بین المللی امضا شده توسط ایران اشاره کرده بود ، این کشور موظف به احترام و اعمال جمع آوری و آزادی مذهب ، که او گفت : " باید آن را آزاد و امید انجام می دهند. "
قبل از قضات همچنین با اشاره به نظر علمای مختلف اسلامی که اشاره می کنند که ترک دین اسلام است دلیلی برای تحمیل نمی مجازات مرگ ، اگر چه قانون ایران مذهبی را فراهم می کند برای آن است.
برای Dadjah ، دادگاه های ایران ، که توسط قانون اسلامی (شریعت) ، فراهم می کند که مجازات مرگ برای مرتد مسلمان اگر آنها را به اسلام پس از درخواست سه بار به توبه بازگشت حکومت ، "در یک موقعیت را به اجرا نیست ".
Nadarjani مدافع گفت که اگر او به مرگ محکوم کرد ، دوباره سعی کنید توسل به دیوان عالی کشور ایران حکم به سرنگونی ، که من را در مراسم قبلی تقریبا سه ماه شد.
در تاریخ 5 ژوئیه ، دیوان عالی مجازات اعدام و وزن در Nadarjani remanded و پرونده به دادگاه استان گیلان.
در صورت تایید مجازات اعدام و در دیوان عالی کشور را قبول درخواست تجدید نظر ، در دسترس خواهد بود Nadarjani به بخش که مسئول اجرای احکام در نظام قضایی ایران.
Nadarjani ، که در قوانین ایران است و در اصل اسلام ، به عنوان پسر مسلمان در سن 19 سالگی به مسیحیت و در حال حاضر یک گروه از کشیش پروتستان ، در اکتبر 2009 دستگیر و به ارتداد متهم در ایران که حامل مجازات اعدام.
جمهوری اسلامی ایران یک کشور مسلمان شیعه از اعتراف است ، و اگر چه قانون پزشکان از دیگر شاخه های اسلام و مذاهب مسیحی ، یهودی ، زرتشتی ، همه آنها از تبعیض و محدودیت رنج می برند. EFE

 
 
سپس عیسی به شاگردان خود گفت ، اگر هر مرد خواهد آمد پس از من باید خود را انکار کند و صلیب خود را و به دنبال من.
  
برای هر کس که زندگی وی را نجات خواهد آن را از دست می دهد و از دست دادن هر کس زندگی خود به خاطر من باید آن را پیدا کنید.
  
برای چه باید یک انسان از آن سود اگر او دست تمام جهان و نفس خود را از دست می دهند؟ یا آنچه در یک انسان برای روح خود را؟
  
برای پسر انسان باید در جلال پدر خود را با فرشتگان خود آمده ، و پس از آن او باید هر مرد با توجه به آثار او پاداش. همانا من به آنچه به شما می گویند ، می شود از اینجا ایستاده ام که باید مزه مرگ را ندارد تا آنها را ببینید پسر انسان آینده در قلمرو خود وجود دارد.
متی 16 : 24-28

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Dios te bendiga desde el momento que te atreves a hacer tu comentario, que la paz de Jesús entre a tu vida y te llene de gozo, fe y esperanza por lo que elegiste decir. Bendiciones por cada una de tus buenas intenciones para hacer crecer este Ministerio laico del poderoso Jesús.Ten fe y recibirás tus milagros estamos en oración permanente por cada persona que accesa al blog
Te recomendamos suscribirte a nuestros videos en you tube: Pastor danilo guido chevez. Skipe: danilo.guido.chevez tel 505 89833717