martes, 19 de octubre de 2010

הציות של אברהם, ידיד האלוהים.

עוברים לאחר הדברים האלה, כי אלוהים בדקה אברהם, ואמר, אברהם. והוא ענה: הנה אני. והוא אמר, קח את בנך עכשיו, מעודך יצחק בנו היחיד, שאת אוהבת, וללכת אל ארץ המוריה, והעלהו שם לעלה כמו על אחד ההרים אשר אומר לך.
ואברהם קם מוקדם בבוקר, ויחבש, ולקח שני עבדיו, ואת יצחק בנו, ואת clave העץ לעולה ו ויקם וילך אל המקום אשר אמר לו אלוהים. ביום השלישי אברהם נשא את עיניו וראה את המקום מרחק. אברהם אמר אל עבדיו, "תישארי כאן עם התחת, ואני והבחור נלך שמה והפולחן, ולחזור אליך.
אברהם לקח את העצים לעולה והניח אותו על יצחק בנו, ויקח בידו את האש ואת הסכין ושניהם יחד. יצחק דיבר אל אברהם אביו ויאמר אבי. ויאמר, הנה אני, הבן שלי. ויאמר, הנה האש והעץ: אבל איפה הוא כבש לעולה? ויאמר אברהם, אלוהים יספק את עצמו כבש לעולה, הבן שלי. והם היו ביחד. וכאשר הם הגיעו למקום אלוהים אמר לו, בנה אברהם מזבח וסידר את העץ, ואת יצחק בנו מאוגד, והשכיבו אותו על המזבח על העץ. ואברהם נמתח ושוב את ידו ויקח את המאכלת לשחוט את בנו.ואז מלאך ה 'קרא לו מן השמים אומר: אברהם, אברהם. והוא ענה: הנה אני. והוא אמר, שכב לא ידך על הנער, לא עושים לו כלום כי אני יודע שאתה פחד אלוהים, יען לא הסתיר בנך, בעיניך בלבד.
וישא אברהם את עיניו, והנה מאחוריו איל נאחז בסבך בקרניו שלו: ואברהם הלך ולקח את האיל, והציע העלה במקום בנו. ויקרא אברהם שם המקום ההוא יהוה יספק. אז אנחנו אומרים היום: בהר ה 'יינתן.
ואת מלאך יהוה קרא לאברהם פעם נוספת מן השמים, ואמר, מאת עצמי אני נשבע, אמר יהוה, על עשית זאת, ונתת לא הסתיר בנך רק בעיניך של יברך אותך , וכן להכפיל את זרעך ככוכבי השמים כמו חול על שפת הים, ואת זרעך יהיה להחזיק את השער של אויביו. ב זרעך יהיה מבורך כל גויי הארץ, כי דברת ציית הקול שלי. "בראשית 22: 1-18.
עלויות לספק בננו לקרבן אל אלוהים! חיים משיחיים לא קל, כי לפעמים אנחנו צריכים לעשות דברים שאנחנו לא רוצים להיות בסדר עם אלוהים, כפי שעשה אברהם. אם אנחנו עושים דברים שאנחנו אוהבים ולקבל בסדר עם אלוהים יהיה נחמד. לפחות שאלוהים יקבל מאיתנו לעשות דברים מסוימים.
כמה מאיתנו מוכנים לתת הבן שלנו להקריב לאלוהים? אם אתה אומר לי עכשיו הוא עדיין לא מוכן להאמין לזה. הכהן אלי, לא נותן אלוהים את ילדיו לקח את העונש של האדון. אלי מותר לעשות מה שהם רוצים לנסות להערים על אלוהים למשכן אותה, ואלי מעולם לא אמר דבר. מותר החטא של הילדים שלה, כך יהוה יוסר הכהונה, ושניהם מתו באותו יום.
כשפגשתי את אלוהים, נתתי את הבן שלי, הבן שלי היה מה שרציתי, מה אני נפגש מדי פעם, מה אני אוהבת, מה עמד בין אלוהים לי.
לא הייתי מסוגל לשחרר את הבן שלי, לתת לה השואה, זה היה קשה, עד שהוא הגיע באותו יום. מלאה של ייסורים החליטה, החלטתי לעשות נגד רצוני, כי אני לא רוצה לעשות. אני נגד רצוני, את רצונו של אלוהים.
נתן הבן שלי ניאוף שלי, ההתמכרות שלי לסקס, אוספים יקר שלי של ספרים על השואה, קטעי וידאו מטונפת רשמה בפגישות שלי, תמונות עירום, תמונות צבע, הטלפון הנייד שלי כל הזמן שם קולות של נשים שמעתי שהוא רוצה לשמוע, העבודה שלי כסופר בעולם, הספרים שלי עמוסה תאווה עבודת אלילים, עבודה יומי שלי שבו אני מוברש עם מיטב בחטא התאווה, הבת הביולוגית שלי ילדיו ללכת ניאוף, חרפה הבן שלי כל הזמן ואת הקללה הכספים שלי עם הוצאות עבור ניאוף שבגיל עשרים שנה אמו סיפרה לי כי לא היה הבן שלי, האחים שלי כי הם אמרו שאני משוגע, רדוף אמא שלי בשביל להיות ממרים את פי אלוהים, ורצה לשחק אותה אלוהים יהיה מוכן לפתור את הבעיות של אחרים, תוך כדי עבודה על אלוהים, זה ייקח את מקומו של אלוהים, אנשים, בנים ובנות אשר אהבה גדולה, אבל ששימש כגשר הרע הם שימשו מלכודת על קשרים בכישוף, אלא גם סיכן את העריץ כפי שקרה אלי עם ילדיהם.
עזבתי את העולם, נתן הספורט האהוב עלי של האיגרוף באותו זמן, שחמט, כי אלוהים אמר לי שזה היה משחק שטני, הסרט בעיקר אהבתי לבקר בסופי שבוע, החופים שבו עיני נפגש עם נשים שלהם השדים של הטלוויזיה עירום,, כל סוג של יחסים עם נשים הפכו לצנינים בעיני חיי בכך איזשהו לשחק איתי סקס, זה לא היה קל להפסיק לענות הצדעה אחת הנשים האלה, לראות אותם לא רואים אותם, חולפים על פני משום שהוא שאל אותי אלוהים שלי, אני לא רוצה אבל אני צריך לעשות ועדיין עושה כל אימת השטן משתמשת בהם כדי לפתות או להיזכר.
אנשים שמכירים זה שחושב שאני מגזים, כי הוא לא אלוהים איתי, כי הוא לא יכול לבקש. אם ביקש בנו היחיד של אברהם, כדי לראות את הצייתנות שלו, למה אני לא יכול לעשות ולבקש ממנו לתת לילד שלי? כל זה עשיתי למען האהבה של אלוהים. זה לא היה קל, אבל, ההגנה שלה ברכה ואהבה יש לי נעדר מאז יום שמעתי את קולו ושאל אותי לספק יצחק שלי. אז אלוהים היה מרוצה ממני, והרים מעל אויבים שלי. אז אלוהים שאל אותי למשרד של כוח, אשר דורש צייתנות מוחלטת כדי למנוע מבוכה ידי השטן והשדים שלו כמו אריה שואג נכנס כל יום כדי לראות מה מלכודת אני נופל, אבל לא יכול כי אלוהים יש להציב גדר סביב שלי נישואין עם אשתו אנה מריה שלי. התהילה והכבוד שייך לאלוהים.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Dios te bendiga desde el momento que te atreves a hacer tu comentario, que la paz de Jesús entre a tu vida y te llene de gozo, fe y esperanza por lo que elegiste decir. Bendiciones por cada una de tus buenas intenciones para hacer crecer este Ministerio laico del poderoso Jesús.Ten fe y recibirás tus milagros estamos en oración permanente por cada persona que accesa al blog
Te recomendamos suscribirte a nuestros videos en you tube: Pastor danilo guido chevez. Skipe: danilo.guido.chevez tel 505 89833717