domingo, 1 de enero de 2012

(Diario Aurora) גבר וילדה בישראל




  ת, הם לא רק אותם אלא גם לאשר מי לתרגל אותם "הרומאים: 1. 24-32
Un hombre dio a luz en Israel








גבר וילדה בישראל


גבר וילדה ב IsraelYuval טופר, ישראלי טרנסקסואל 24 שנים ילדה בתוך המרכז הרפואי שיבא, ביום חמישי בלילה, על פי דיווח בידיעות אחרונות.
על פי העיתון, טופר הוא טרנסקסואל הגברי הראשון בישראל אשר הייתה בהריון ויש לה תאורה. הצעיר עבר ניתוח לשינוי מין שלוש שנים.
התכווצויות טופר החלה כאשר הוא נסע לירושלים. עקב תנועה כבדה, הוא ושותפו החליטו ללכת הרפואי שיבא ליד תל אביב.
"רצינו ללכת לבית החולים הדסההר הצופים, שם קיבלנו כבר טיפול מצוין, אבל נאלצנו לפנות שיבא ", אמר טופר בעיתון." צוות בית החולים התייחסו אלינו בכבוד והתחשבות. "
אתר האינטרנט של ידיעות אחרונות מדווח כי הצוות בבית חולים במערב התיכון היה המום לפני כמה חודשים, כשהלך לחדר המיון ודיווחה לרופאים שעברו ניתוח לשינוי מין בהריון.
"כולם היו בהלם", אמר מטופל שהיה בחדר המיון כשהוא נכנס טופר. "נראה גבר בכל דרך והתעקש הרופאים המטפלים אותו כאדם".

אלוהים ברא את האדם בצלמו,את דמותו של אלוהים הוא יצר אותו;זכר ונקבה ברא אותם. בראשית 1:27

 
"אלוהים למה זה גם נתן להם עד טומאה דרך תאוות לבם, כדי קלון גופם בינם לבין עצמם: מי ששינה את האמת של אלוהים לתוך בשקר, ועבדו את הנברא במקום הבורא, שהוא מבורך לנצח. אמן.
  
לכן אלוהים נתן אותם אל החיבה נתעב: אפילו הנשים שלהם החליפו יחסים טבעיים עבור אלה שהולכים נגד הטבע. כמו כן גם הגברים נטשו את היחסים הטבעיים עם הנשים, בערה התשוקה שלהם אחד כלפי השני, גברים מעשים חסרי בושה עם גברים ולקבל בעצמם את העונש בשל לטעויות שלהם.
 
כשהם לא ישקול אלוהים, אלוהים נתן אותם לידי מוח חוטא, לעשות דברים שהם לא צריכים. הם מלאים כל העוולה, ניאוף, רשעות, חמדנות, רשעות, מלא קנאה, רצח, מאבק, מרמה רשעות. הם רכילות, דיבה, שונאי אלוהים, חצוף, יהיר הממציאים, לשווא, על דברים רעים, המרה את פי ההורים, בלי הבחנה, אמינים, אוהבת, סלחנית, רחמים. אלה, למרות שהם יודעים את הפקודה של אלוהים, כי מי לתרגל דברים כאלה ראויים למוות, הם לא רק אותם אלא גם לאשר מי לתרגל אותם "הרומאים: 1. 24-32

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Dios te bendiga desde el momento que te atreves a hacer tu comentario, que la paz de Jesús entre a tu vida y te llene de gozo, fe y esperanza por lo que elegiste decir. Bendiciones por cada una de tus buenas intenciones para hacer crecer este Ministerio laico del poderoso Jesús.Ten fe y recibirás tus milagros estamos en oración permanente por cada persona que accesa al blog
Te recomendamos suscribirte a nuestros videos en you tube: Pastor danilo guido chevez. Skipe: danilo.guido.chevez tel 505 89833717