miércoles, 14 de marzo de 2012

,נבואה או התגלות על היעלמות של יפן:שתי רעידות אדמה בסדר גודל גדול מ 6 מנענע מזרח יפן

14 מרס 2012
טוקיו, יפן | AFPשתי רעידות אדמה בסדר גודל גדול מ 6 מנענע מזרח יפןהיו אזהרה לגבי הסיכון צונאמי בגובה מרבי של 50 ס"מ בחוף של מחוזות של Aomori, Iwate ו הוקקאידועבור elnuevodiario.com.ni | בינלאומישתי רעידות אדמה בסדר גודל גדול מ 6 מנענע מזרח יפןיפןקרובי משפחה וחברים של קורבנות הצונאמי של 11 מרס 2011, הם מתפללים על ספינה באוקיינוס ​​השקט לזכר יקיריהם לציון יום השנה הראשון של הטרגדיה. EFE / ENDמאמרים נוספיםשגרירים GRULAC להציע רשת של ניהול אסונות עם רעידת אדמה בעוצמה 6.1 יפן בדרום יפן, הרגשתי בטוקיו
שתי רעידות אדמה בסדר גודל גדול מ 6 עלה ביום רביעי מול חופי יפן מפעילה צונאמי קטן לאורך החוף מבלי לגרום נזק נוסף.
הסוכנות המטאורולוגית היפנית דיווחה על רעד 1 בסדר גודל של 6.8 18H09 (09H09 GMT) 210 ק"מ מול חופי מזרח, hypocenter רעידת האדמה ממוקם בעומק של 10 ק"מ בלבד.
הסוכנות הזהירה את הסיכון של צונאמי בגובה מרבי של 50 ס"מ בחוף של Aomori פריפקטורה (מזרח), Iwate (מזרח) ו הוקקאידו (צפון), אבל הגלים היו בין 10 ל 20 ס"מ אלה באזורים ללא גרימת נזק. אזהרה צונאמי הוסר אנטי בשעה 19h40.
שלוש שעות לאחר רעידת האדמה הראשונה היתה רעידת אדמה חזקה 2 די בסדר גודל 6.1 על פי הסוכנות.
המוקד של רעידת האדמה, שהתרחשה בשעה 21h05 המקומי (12h05 GMT) נמצא האוקיינוס ​​השקט, ליד החוף המזרחי של צ'יבה (מזרח טוקיו). המוקד שלה היה 10 ק"מ עמוק.
רעידת אדמה הורגשה ברחבי מזרח Honshy ובמיוחד את מחוזות של צ'יבה ו Ibaraki (מזרח טוקיו). רעידת האדמה גם נענע בניינים בטוקיו.
הסוכנות פרסמה שום אזהרה צונאמי.
חברות החשמל המנהלות תחנות כוח גרעיניות באזורים אלה טענו כי אתרי הכור, שבו לא פועלת כיום, אנשים שלא נפגעו, אפילו במרכז Fukushima, בשנה שעברה גס.
התראת הצונאמי בצפון מזרח עם זאת מתבקש רשויות Aomori ו Iwate לייעץ תושבי יישובים שונים לאורך החוף להגיע לאזורים בטוחים.
חלק במהירות גבוהה הרכבת שינקנסן ואזוריים אחרים נאלצו לעצור בגלל רעידת האדמה, הטלוויזיה NHK הציבור אמר, בצטטו את מסילות הברזל.
ב -11 במרץ, 2011, רעידת אדמה בעוצמה 9 פגע בצפון מזרח יפן, גורם צונאמי ענק הרוס ערים ועיירות לאורך החוף, עזב חלק 19,000 מת או חסר וגרמה לתאונה הגרעינית הגדולה בעולם מאז 1986.
זו רעידת אדמה היסטורית גרמה עלייה חדה בפעילות סיסמית ביפן, עם יותר מ -230 זעזועים בסדר גודל חזקים יותר בשנה בצפון מזרח, תדר גבוה פי 24 מהממוצע השנתי.





 
נבואה או התגלות על היעלמות של יפן:
ביום שבת ה -9 ביולי 2011, גילה אלוהים, כי יפן תיעלם, כי היא עיר שונאת את זה. האחים ביפן שמאמינים באלוהים את יפן, כי זה יהיה בקרוב להיעלם כמו במקומות אחרים על פני כדור הארץ.
ישעיהו 40:15 "הנה העמים הם כמו טיפה של מים נופלים מן הדלי, וכפי אבק קטן על המאזניים מוערך והנה הוא ויקח את האיים כמו אבק."
"ואני שמעתי קול אחר מן השמים אומר:"צא, שלה שלי אנשים,כי אתם להיות לא הסועדים של חטאיהכדי שלא תקבל את המכות שלה,
 
על החטאים שלה הגיעו אל גן עדןו אלהים זכר עוונות שלה "התגלות 18:. 4-5

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Dios te bendiga desde el momento que te atreves a hacer tu comentario, que la paz de Jesús entre a tu vida y te llene de gozo, fe y esperanza por lo que elegiste decir. Bendiciones por cada una de tus buenas intenciones para hacer crecer este Ministerio laico del poderoso Jesús.Ten fe y recibirás tus milagros estamos en oración permanente por cada persona que accesa al blog
Te recomendamos suscribirte a nuestros videos en you tube: Pastor danilo guido chevez. Skipe: danilo.guido.chevez tel 505 89833717