lunes, 26 de mayo de 2014

פרנסיס אפיפיור מבקרבכותל המערבי




El papa Francisco visita el Muro Occidental del Templo de Jerusalén
פרנסיס אפיפיור מבקרבכותל המערבי

פרנסיס אפיפיור מבקרבכותל המערבי של בית המקדש של אפיפיור JerusalénEl פרנסיסקו ביקר" Hamarabí הכותל המערבי " ( כותל מערבי , הידוע בעולם הלא היהודי" כותל הדמעות " ) , המקום הקרוב ביותר למקום הקדוש ביותר ביהדות - כי הוא למעשההמקום שבו היה ממוקם בית המקדש בירושלים , בהר הבית - הממוקם בלב הליבה של העיר העתיקה בירושלים. חורחה מריו Bergoglio הלך לשם אחרי שהולך לטיילת שלהמסגדים .
בנאום שנשאבהר הבית ,האפיפיור קרא לשלום וצדק וקרא ליהודים, נוצרים ומוסלמים לפתוח את לבם ונפשם להבין את האחר , וביקשתי שאף אחד לא משתמש בשמו של אלוהים כדי להצדיק אלימות.
" המסע שלי לא יהיה שלם בלי תכלול גםפגישה עםהאנשים והקהילות שחיים על פני האדמה הזאת , ועל כך, אני שמח להיות איתך , חברים מוסלמים " . פרנסיסקו אמרההמופתי של ירושלים , מוחמד אחמד חוסיין , והרשויות האסלאמיות אחרות
פרנסיסקו הלכה להקוסטוס יד פלטפורמה השנוי במחלוקת , פיצהבלה,ונסיך ראזי של ירדן,מדינה שיש משמורת של המקום הזה נערץ על ידי מוסלמים כמקום שבו מסורת אומרתשמוחמד עלה ל שמים ; אם כי נביא האסלאם מעולם לא ביקר בירושלים , נכבשונכבש על ידיהערבים זמן רב לאחר מותו .
מלווה על ידי כוחות ביטחון ישראליים ,האפיפיור ביקר בכיפת הסלע , בהנהגתושל האבן שומר מסורת שמציבה את עקידת יצחק ,ונפגש עם מופתי של ירושלים , מוחמד אחמד חוסיין .
הנציג העיקרי של האסלאם הסוני בירושלים פרנסיסקו הודה ביקורו והשתמש בנאומו להתקשר לסיוםהנוכחות הישראלית , אשר , לדבריו , ירושלים יכולה להיותהעיר האמיתית של שלום בעולם .
" ירושלים צריכה להיות ( מחדש ) פתוח גם לנוצרים ולמוסלמים שבו כולם יכולים לחיות בעיר של שלום ", אמר הכומר.
האפיפיור , בינתיים, קרא ליהודים, נוצרים ומוסלמים לפתוח את לבםומוחם להבין את האחר , ואת הידע ההדדי מתגבר על חסמים וקונפליקטים
הוא גם דרש שאף אחד לא משתמש בשם של אלוהים כדי להצדיק אלימות וטעןדמותו של אברהם כדוגמא,לשלוש דתות המונותיאיסטיות הוכרוכאבא של אמונה ומודל לחיקוי " בלי טוב אחר".
פרנסיסקו , שסכמה את נאומובמילת השלום בשפה הערבית , אמרההעלייה לרגל של אברהם הייתה גםשיחת טלפון מאלוהים לדין ",שיחה להיות סוכנים של שלום וצדק ".
פרנסיסקו הגיעה מאוחר יותר לנהוג Hamarabí כותל ( כותל המערבי ) ,והתקבלה על ידי אחד מהרבנים החשובים ביותר של העיר , שהציגו אותולמתחם שמורות לגברים.
שם,כומר צעיר הסביר להיסטוריה האנגלית של הר המוריה , שבוהמסורת היהודית מציבה את בית המקדש שנבנה על ידי שלמה להחליף את המשכן כמרכז רק פולחן של העם היהודי .
נחשב למבנה היפה ביותרבמסורת היהודית בעולם , בתוך ארון הברית וחפצי פולחן אחרים כמו המנורה של שבעה קנים נשמרים,ונהרס בעת המצור של נבוכדנצר השני לירושלים (BC 587 )
בית המקדש השני נבנה שישים שנה מאוחר יותר, בתקופת שלטונו של המלך הפרסי דריוס אני ושוב נהרס על ידיכחותיו של הקיסר הרומי טיטוסבספירה 70 , בתקופת המרד שלהקנאים .
אחדהשרידים היחידים שנותרו הואהכותל המערבי , או " הכותל מערבי " (המכונה ע"יהגויים " כותל המערבי " ) , המקום הקדוש ביותר ליהדות, שהתקרב פרנסיסקו להפקידתפילה , כפי שעשו שני קודמיו פאולוס השניובנדיקטוס השישה עשר .
מוקדם יותר,רב שמיעת תפילה בעברית שבו קרא לשלום בירושלים , אחדות והמאבק בשנאת יהודים.
לאחר ביקור במקומות הקדושים ליהדות בירושלים, פרנסיסקו תתחילאירועים הרשמיים לכל ראשי המדינות לביקור בארץ.
מלווה בנשיא המדינה, שמעון פרס, יניח זר על קברו של בנימין זאב Heerzl , המייסד של ציונות ,ולבקר במוזיאון השואה, יד ושם.
ואז, יברך את הילדים חדשים במושב של הנשיאות , שיחלוק כמה מילות עםפרס עצמו , יבקר בשניהרבנים הראשיים של המדינה,ויארחו ראש הממשלה, בנימין נתניהו , במתחם של הנוטר דאם, שבי הוא בבעלותהוותיקן בעיר הקודש .
העלייה לרגל תסייםבפגישה עם האקומנית דתיבגן גת שמנים למרגלותהר זיתים, שבו תוכלו לשתול עץ משלך,ומיסהבחדר הסעודה האחרונה . EFEואורורה

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Dios te bendiga desde el momento que te atreves a hacer tu comentario, que la paz de Jesús entre a tu vida y te llene de gozo, fe y esperanza por lo que elegiste decir. Bendiciones por cada una de tus buenas intenciones para hacer crecer este Ministerio laico del poderoso Jesús.Ten fe y recibirás tus milagros estamos en oración permanente por cada persona que accesa al blog
Te recomendamos suscribirte a nuestros videos en you tube: Pastor danilo guido chevez. Skipe: danilo.guido.chevez tel 505 89833717