domingo, 17 de junio de 2012

הונג קונג, סין | AFP רעידת אדמה בעוצמה 6.4 הרעיד את החוף המזרחי של יפן

יוני 2012

הונג קונג, סין | AFP
רעידת אדמה בעוצמה 6.4 הרעיד את החוף המזרחי של יפן

אין איזון של כל נפגעים או על נזק
עבור elnuevodiario.com.ni | גלוב
רעידת אדמה בעוצמה 6.4 הרעיד את החוף המזרחי של יפן
מיקום רעידת האדמה. באדיבות USGS / END

רעידת אדמה בעוצמה 6.4 פגעה הבוקר בחוף המזרחי של יפן, את האי המרכזי הונשו, אמר הסקר הגיאולוגי בארצות הברית (USGS, כי ראשי תיבות שלו באנגלית), אבל עד זמין מלאי של כל נפגעים או על נזק.

רעידת האדמה פגעה בעומק של 31 ק"מ בשעה 04H32 (יום ראשון 20H32 GMT), בערך 140 ק"מ מזרחית לעיר סנדאי.

יפן היא סיסמית גבוהה.רעידת האדמה האחרונה בעוצמה 9.0, הרעיד את החוף הצפון מזרחי ו שיחרר הצונאמי שהותיר 19000 חלק מת או חסר, תאונה גרעינית חמורה במרכז פוקושימה.


נבואה או התגלות על היעלמות של יפן:

ביום שבת ה -9 ביולי 2011, גילה אלוהים, כי יפן תיעלם, כי היא עיר שונאת את זה. האחים ביפן שמאמינים באלוהים את יפן, כי זה יהיה בקרוב להיעלם כמו במקומות אחרים על פני כדור הארץ.

ישעיהו 40:15 "הנה העמים הם כמו טיפה של מים נופלים מן הדלי, וכפי אבק קטן על המאזניים מוערך והנה הוא ויקח את האיים כמו אבק."

"ואני שמעתי קול אחר מן השמים אומר:
"צא, שלה שלי אנשים,
כי אתם להיות לא הסועדים של חטאיה
כדי שלא תקבל את המכות שלה,
  על החטאים שלה הגיעו אל גן עדן
ו אלהים זכר עוונות שלה "התגלות 18:. 4-5

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Dios te bendiga desde el momento que te atreves a hacer tu comentario, que la paz de Jesús entre a tu vida y te llene de gozo, fe y esperanza por lo que elegiste decir. Bendiciones por cada una de tus buenas intenciones para hacer crecer este Ministerio laico del poderoso Jesús.Ten fe y recibirás tus milagros estamos en oración permanente por cada persona que accesa al blog
Te recomendamos suscribirte a nuestros videos en you tube: Pastor danilo guido chevez. Skipe: danilo.guido.chevez tel 505 89833717