lunes, 9 de agosto de 2010

דרישה כי המדינה מציגה "חמלה, הלב, הנשמה, ואת האנושות" ניצולי השואה: לגרש את הילדים הוא לא אנושי .- הגעה הדואר שלי הודעה של "אורורה" יומי


וגם הזר לא לרמות ולא להיות מאוכזבת, כי גרים הייתם בארץ מצרים." שמות 22:21

מנהיגי ארגון הגג של ניצולי השואה בישראל, שיגר מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו ביטל המחייב את
גירושם של 400 ילדים, ילדי עובדים זרים לא חוקיים.

במכתב, שנחתם על ידי נח פלוג וגם אלכס אורלי, ניצולי שואה כותבים את זה, כמו שאר האוכלוסייה הישראלית, מופתעים ופגוע החלטת הקבינט לגרש את הילדים.
"תסתכל על העיניים העצובות של הילדים, ואת דמעותיה, לא יכול להשאיר אותנו אדישים ילדים ניצולי שואה", כתב ראש הממשלה.
הם גם אמרו כי מדובר בהחלטה בלתי אנושית: "מדינת ישראל היא מדינה יהודית המבוססת על הלב ועם התודעה היהודית. אנחנו אומה עם היסטוריה ואת התורה מספרת לנו בדיוק איך להתנהג כלפי אדם זר. זה יהודית לא מקובל כי מעשה הממשלה באופן אנושי כל כך חסרי מצפון. "
דוח ניצולים כי הילדים נחטפו מהוריהם בתקופת השואה. "אנחנו, שחוו את השואה, אנו עדים הבחירה במחנות המוות ואת ההפרדה בין הילדים לבין הוריהם," היא כתבה נתניהו. "מעל הכל, אנחנו לא יכולים לראות את התמונה של הילדים האומללים, אשר אינם אחראים למצב שלהם, להישאר אדיש. אנחנו שולטת תחושה של מחנק, בושה."
המכתב מעלה גם סיבות אחרות למה הילדים לא צריכים להיות מגורשים מהארץ. "הילדים האלה נולדו כאן, למד בבתי ספר ציבוריים. זה הם שצריכים לשלם את המחיר במסגרת ניסיון לפתור את בעיית האבטלה."
תר על כן, ניצולי שואה טוענים כי אם סוגיית העובדים הזרים צריך להיפתר, הם עובדים מבוגרים הנמצאים באופן לא חוקי בארץ, מי צריך להיות ממוקד.
"אנו מאמינים כי אשרות כניסה יינתן יותר חמור, וכי המדינה חייבת להתחיל עם גירושם של העובדים להישאר בישראל באופן בלתי חוקי. עם זאת, עלינו להראות חמלה, הלב, הנשמה, ואת האנושות, על ילדים הם לא אחראים לגורלו שהביאה אותם לישראל ", נאמר במכתב.
מדינת היהודים", עם עבר כמו שלנו, אסור להיכשל במונחים של אנושיות ומוסריות. כואב לנו כחברה רחום עם נשמה יהודית. ילדים אלה ידועים רק בישראל, הם מדברים בשפה שלנו, הם חלום עברית, וכן לשאוף להשתתף בבנייה של ישראל. אסור לתת לילד שגדל כאן, לעקור רק את מוצאם. הלקח הזה חרוט בבשר של העם היהודי, "המכתב מסכם.

"וגם הזר לא לרמות ולא להיות מאוכזבת, כי גרים הייתם בארץ מצרים." שמות 22:21

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Dios te bendiga desde el momento que te atreves a hacer tu comentario, que la paz de Jesús entre a tu vida y te llene de gozo, fe y esperanza por lo que elegiste decir. Bendiciones por cada una de tus buenas intenciones para hacer crecer este Ministerio laico del poderoso Jesús.Ten fe y recibirás tus milagros estamos en oración permanente por cada persona que accesa al blog
Te recomendamos suscribirte a nuestros videos en you tube: Pastor danilo guido chevez. Skipe: danilo.guido.chevez tel 505 89833717